Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: NL200 Top Two

  1. #1
    Dołączył
    Jul 2006
    Posty
    414
    Dawno nic się w subforum FullRingi nie działo więc wrzucę takie oto rozdanie.

    HERO na BB

    W rozdaniu limpuje 3 graczy, SB dokłada a my checkamy.

    5 osób ogląda flopa, pot 10$

    Flop

    SB check, HERO bet 10$, fold, fold, button raise 50$, SB fold, HERO ???

    Przeciwnik nas pokrywa więc mamy eff stack 240$ (228$ nam zostało). Nie mamy statystyk gdyż jest to jedno z pierwszych rozdań na tym stole
    EDIT
    (av. stołu około 140$, ale to o niczym nie świadczy).
    Ostatnio edytowane przez Brooklyn4321 ; 15-03-2008 o 13:18

  2. #2
    Dołączył
    Feb 2007
    Przegląda
    Wrocław
    Posty
    2,243
    Ja bym spasował, ale nie znam się na cashach więc nie powinienem się raczej wypowiadać.

    Włożyliśmy do puli tylko 12$, jeśli się zall-inujemy nie mogę sobie wyobrazić, żeby callnęła nas gorsza ręka, a call chyba odpada bo jesteśmy bez pozycji i możemy sobie nadmuchać. Poza tym limped poty nie są warte uwagi nie ma co się angażować tak. Wierzę, że koleś ma 77 albo 56.

    Tyle.

  3. #3
    Dołączył
    Jul 2005
    Przegląda
    Legnica
    Posty
    350
    Insta fold.

    DuzySlon

  4. #4
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,141
    Wyglada na seta 77 [wtedy jestes 25:75) ja bym tak samo zagral tez flushdraw z overcardami [mozemy go obstawic na powiedzmy qj clubs bo limp pot a ak albo aq napewno by raisnal] wtedy jest prawie flip [troche na twoja korzysc] no i oczywiscie flopniety strit tez Ci walnie raise. Czyli generalnie jesli nie masz zadnych readow, ze to jakis maniak czy cos to fold

  5. #5
    Dołączył
    Jul 2006
    Posty
    414
    Dorzucę trochę więcej szczegółów.

    Stolik był stolikiem sponsorskim, grano sporo rąk 6-7 limperów (dojścia 54%) + mnóstwo akcji post flop. Na stole jest kilku dawców, ale nie wiemy jeszcze kto jest kim.