Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 47

Wątek: Książki

  1. #1
    Tak na wstępie to chciałbym się przywitać bo to mój pierwszy post tutaj :] Gram już od około 6 miesięcy z przerwami, obecnie nl25 sh, na uczelni często mam długie przerwy między wykładami więc pomyślałem, że dobrym pomysłem byłoby zakupić jakąś książkę.

    Przeglądając różne fora zauważyłem, że pojawiają się takie tytuły:
    - Phil Gordon's Little Green Book
    - Phil Gordon's Little Blue Book
    - Professional No-Limit Hold 'em: Volume I
    - Harrington on Cash Games, Volume I
    - Harrington on Cash Games, Volume II
    - Caro's Book of Poker Tells
    - The Poker Mindset: Essential Attitudes for Poker Success
    - The Theory of Poker

    Które z nich są warte przeczytania a może znacie jakieś lepsze? Czy ktoś kogo angielski jest na poziomie matury podstawowej nie będzie miał większych problemów z ich przeczytaniem ? ;]
    No i gdzie najlepiej je kupić żeby było tanio i przesyłka w miarę szybka?

  2. #2
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    496
    - Harrington on Cash Games, Volume I
    - Harrington on Cash Games, Volume II

  3. #3
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    3,098
    "Poker Mindset" - nie jest nieodzowny, bo prędzej czy później raczej sam do tego wszystkiego dojdziesz (albo może nawet już to wiesz), ale może ci trochę skrócić drogę przez mękę Generalnie mówi o tym, że trzeba rozpatrywać wyniki na dłuższą metę, a nie przejmować się krótkoterminowymi swingami itp.
    "Caro's Book of Poker Tells" - ponoć lepsze jest "Phil Hellmuth's Read 'em and Reap" Joe Navarro (nie potwierdzone żadnymi badaniami )