Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19
  1. #1
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    10
    Witam!

    Jest to mój pierwszy post na forum.pokerzysta.pl , chciał bym wszystkich przywitać i prosić ekspertów o poradę..

    W pokera gram od 3lat, gra live(max 80os) i gra online. Przeczytałem kilka książek, sporo artykułów. Na razie jestem na minusie, ale zaliczyłem w między czasie kilka małych sukcesów, a nawiekszy to wygrana mtt na chilliPoker(prawie 1k$), uczestnikow 880(zostało to zrobione z niczego, i takich sytuacji, że robię coś z niczego miałem więcej np 20$ w 200$ - po czym wszystko przegrywam, a grając solidną sumką nie potrafię nic zwojować). Niestety skasował mi się piękny wstęp, w którym chciałem przybliżyć trochę swoją osobę, więc tak to w przybliżeniu wygląda. Nie potrafię sam określic jaka gra mi najbardziej odpowiada, czy to kesz, czy s&g czy mtt, we wszystkim czuję się dobrze i tu zaczyna się moje błądzenie..
    Chciał bym zacząć profesjonalnie grać w pokera online. Jak to pięknie brzmi, ale nie myślcie, że fiszuję.
    Mam do dyspozycji bankrol : troszkę ponad 1.3k$ i mój komputer : laptop 15"(chciał bym zaznaczyć, że zakup nowego sprzętu narazie nie wchodzi w grę).
    Lubię grę gdzie występuje akcja, co naprawdę dobrze wpływa na moją koncentrację, a bez akcji poprostu mi się nudzi i nie myślę.. Co przemawia na korzyść kesza, niestety z takim bankrolem gra na stawkach NL0.10-0.25$ gdzie srednia pulka to 2$ nie potrafi mnię zmotywować, moja wada.
    W s&g czuję się też dobrze i to nie ma znaczenia czy jest on na 6/9/18/45/180os. Podobnie jak mtt jedyna wada to zamułka, BM pozwalał by mi grać dowoli na stawkach 5$-10$, gdzie wystarczyło by żebym wygrał 2 na 10razy(s&g do 9os).
    Więc najbardziej mi odpowiada gra na 9-12stołach, tylko jakich??


    **(1)**Dlatego chciał bym żeby mi fachowcy poradzili co czynić..