Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31
  1. #1
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1
    Mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich.

    Zaznaczam, że jestem raczej początkującym graczem online. PokerStars. Na początku (jakieś 2 tyg. temu) szło świetnie. Kilka wygranych turniejów, kilka wygranych DoN'ków, gra na stolikach na plusie, karta szła... Nie mówię, że jakoś ekstra ale normalnie, statystycznie, dobrze. Kiedy karty były ładne to wiadomo...

    Dokładnie nie wiem co się zmieniło. Nie chce tytaj szerzyć kolejnej teorii spiskowej. Nie interesują mnie te tematy.

    Kilka dni temu coś uległo zmianie. Karta idzie tak jak szła... tylko nie wygrywam (???). Na każdy kolor, wyższy kolor. Na każdego strita - wyższy. Ok 50 par na ręce bez seta pod rząd... Trudno dobrać do pary... Jak dobiorę do seta to wyższy set...

    Nie chodzi mi akurat o to że karta idzie czy nie idzie... Bo jest po prostu statystycznie... Chodzi o to, że zaczynam bać się cokolwiek zagrywać. Trafiam seta (cudem) to patrzę który mi lutnie coś lepszego tak, że nawet nie mogę dotrwać psychicznie do showdown'u i pasuję. Boję się nawet zagrywać AA lub KK bo kolesie lutują bety i trafiają sety jak na zawołanie...

    Generalnie... Jak przełamać się psychicznie? Jak nie bać się grać...

  2. #2
    Dołączył
    Jan 2006
    Przegląda
    Rzeszów
    Posty
    2,180
    Obnizyc staweczki Lub odpoczac tydzien.

  3. #3
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    151
    Jezeli boisz sie zagrac to znaczy ze boisz sie stracic caly buy-in i dosyc bolesnie to odczujesz (kazdy chyba tak odczuwa) dlatego moja rada to zejdz na nizsze stawki.
    I glowa do gory, skoro wygrywales to graj dalej swoja gre a wyniki na pewno przyjda. Kazdemu zdarza sie taki okres uwierz mi wiem co mowie

  4. #4
    Dołączył
    Mar 2006
    Posty
    1,341
    Po pierwsze i najważniejsze - musisz przestrzegać BM.