Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 82
  1. #1
    Dołączył
    Jun 2005
    Przegląda
    Gdansk
    Posty
    93
    Czy dobrze rozumiem słowo "rigged" - że karty nie są losowane, tylko układane...?

    Na Pacific Poker najpierw sporo wygrałem, a potem karta zupełnie się odmieniła.
    Znalazłem post na rec.gambling.poker, że w Pacific nie lubią, jak się wypłaca pieniądze.
    Ja dwa razy popełniłem ten "grzech", chociaż zawsze tylko tyle, ile wpłaciłem.

    Na bet365 było podobnie - po jakimś czasie karty się "odmieniły".

    Teraz na PokerStars zagrałem w dwóch Sit&Go 5+0.50$, raz Limit i raz NoLimit,
    w obu pierwsze miejsce Ale boję się, że też "promocja" się skończy.

    Przeczytałem "Party Poker Cracked" - nie wiem ile w tym prawdy, ale daje do myślenia.
    W skrócie: serwer nie pozwala jednemu graczowi wygrywać zbyt długo, więc tak układa karty,
    żeby dużo wrzucił na stół i przegrał.

    Gram od 2 miesięcy, po kilka godzin dziennie - wiem że to zbyt krótko, by wyrobić sobie opinię,
    więc proszę bardziej doświadczonych graczy o zdanie na ten temat.
    Może to tylko jakiś dłuższy BAD LUCK, ale dlaczego akurat na początku "kariery"

    pozdrawiam
    R.

  2. #2
    Dołączył
    May 2003
    Przegląda
    Sopot
    Posty
    1,327
    że tak powiem niekulturalnie trochę: pierdolenie.

    rigged ogólnie oznacza grę ustawioną... czytaj rozdający oszukuje.
    Żaden z wymienionych przez ciebie pokerroomów nie miał by najmniejszego interesu w ustawianiu gier.

    Tak więc przechodząc do sedna, nikt ci tam kart nie ustawia... tak to jest że czasem się przegrywa a czasem wygrywa (szczególnie że po kilku wygranych często nieświadomie zmieniamy styl gry).

  3. #3
    Dołączył
    Jun 2005
    Przegląda
    Gdansk
    Posty
    93
    Poker room ma zysk od każdej gry , więc najlepiej gdy pieniądze przepływają tam i z powrotem między graczami.

  4. #4
    Dołączył
    Jun 2003
    Przegląda
    Anfield Road
    Posty