Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14
  1. #1
    Dołączył
    May 2007
    Przegląda
    Legnica, Wrocław
    Posty
    493
    Otóż mam zamiar napisać pracę magisterską na temat pokera i zastanawiam się o czym napisać , jestem na kierunku informatyka ale udało mi się przeforsować temat o pokerze. ma ktoś jakiś pomysł o czym warto byłoby napisać ?

  2. #2
    Dołączył
    Mar 2006
    Przegląda
    Warszawa / Luu
    Posty
    1,074
    mysle ze najlepiej napisac o jego najpopularniejszej odmianie czyli o .. SoF.

  3. #3
    Dołączył
    Apr 2006
    Przegląda
    Widełka, Rzeszów
    Posty
    1,891
    jak na informatyce to ja bym napisal o sofcie "Jak pokerromy oszukuja pokerzystow". Dalbys pare przykladow z forum typu: gralem 3 godz i dostalem 4 razy AA i dwa razy przegralem a przeciez statystycznie to jest niemozliwe

  4. #4
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    186
    1. Zaawansowane techniki kręcenia softu pokerowego w celu zmaksymalizowania zysków poker-romów.
    2. Zastosowanie algorytmów genetycznych do osiągnięcia 50 miliardów punktów w SoF.
    3. Rozwiązanie paradoksu Valdomiro - czy 1/10^30 = 0, czyli praktyczne zbadanie czy nieprawdopodobne równa się niemożliwe.
    4. Maksymalizacja zysków z AA przy flopie A82 metodą GLUKOZAMINY.

  5. #5
    Dołączył
    May 2003
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    2,830
    Moze stworz kilka botow grakacych w pokera korzystajac z roznych algorytmow uczenia i sprawdz ktory wygrywa , moze byc calkiem ciekawe.

  6. #6
    Dołączył
    Sep 2005
    Posty
    386
    no, jakiś bot do gry w Limita to byłoby super,
    tylko jak znaleść przeciwnika? to musiałby być jakiś już napisany ogólnodostępny program...

  7. #7
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    2,317