-
Akurat tez obejrzalem Brooklyn Finest i Green Zone, moze bez jakis rewelacji, ale calkiem fajne filmy 7.5/10
W koncu tez mialem czas na The Wolfman, obsada niby bardzo mocna (Del Toro, Hopkins i Agent Smith , do tego jestem wielkim fanem wampirow, wikolakow i tego typu klimatow, jednak jakos ten film mi nie podszedl, mimo calkiem fajnego pomyslu. 5-6/10.
-
Czekamy na to, panie i panowie:
http://www.youtube.com/watch?v=zrPGHWiZVVU
Nolan jak do tej pory miażdży i zanosi się na kolejny hit. Na IMdB jak na razie 9.6/10 po niecałych 3000 głosów. Jak zwykle u Nolana muzykę stworzył Hans Zimmer, za montaż odpowiada Lee Smith, a za technikę Wally Pfister. Udało im się już stworzyć kilka świetnych filmów i wierzę, że i tym razem nie zawiodą .
30 lipca premiera w Polsce.
Ostatnio edytowane przez Kapol ; 16-07-2010 o 17:22
-
Trailer jest rewelacyjny. Muzyka też.
-
Jak dla mnie genialne były Kill Bill. To jedne z bardzo niewielu fimów jakie oglądałem kilka razy. Kill Bill 1 kilka razy w ciągu 2-3 dni.
Niech ktoś poleci jakieś dobre sensacyjne filmy z ostatnich kilku lat.
-
Ja polecam Zombieland, klasyczna sieczka z zombiakami, bez zbędnych głębszych treści , ale super zrobiona i z humorem.
-
The Fourth Kind - ktos widzial, jakies opinie?
-
Na upały - "Pojutrze".
Kolejny amerykański film katastroficzny. Ale nawet nie taki zły.
I coś co przypadkiem znalazłem oglądając trailery na YT. "Armored". Niezła obsada. Laurence Fishburne, Jean Reno, Mat Dillon i Sucre z Prison break.
Małe role jak na tych pierwszych 3 aktorów. Film średni, ale można obejrzeć.
-
Back to the Future/"Powrót do przyszłości" - świetna zabawa, zabawne kreacje, nowatorska opowieść. Jednym słowem rodzinne kino na najwyższym poziomie. 8/10.
http://www.imdb.com/title/tt0088763/
Back to the Future Part II/"Powrót do przyszłości II" - nadal zabawnie, historia jeszcze ciekawsza niż poprzednio, ale niektóre schematy są powielane i występują drażniące luki w scenariuszu. Mimo wszystko 7/10.
http://www.imdb.com/title/tt0096874/
Das Boot/"Okręt" - dobry, ale ciężki. Świetna gra aktorów. 8/10.
http://www.imdb.com/title/tt0082096/
A Bug's Life/"Dawno temu w trawie" - jak to przeważnie bywa u Pixara: śmiesznie, lecz często przewidywalnie. Tutaj jednak poziom przewidywalności tragicznie wysoki. 5/10.
http://www.imdb.com/title/tt0120623/
The Sting/"Żądło" - dobry humor, pomysłowa historia, ciekawe zwroty akcji, dobra muzyka, Robert Redford i Paul Newman "dają radę". A skoro wszystko dobre, no to 8/10 .
http://www.imdb.com/title/tt0070735/
-
After Life - film w stylu Szóstego zmysłu Liam Neeson i Christina Ricci dają radę mocne 7,5/10
Ghost Writer, The - lekki thriller polityczny ,plotki głoszą że nie do końca fikcyjny,tłumaczy to w jakiś sposób nagonkę USA po 40 latach na Romka
8/10
Ostatnio edytowane przez hiszpano ; 28-07-2010 o 11:45
-
Dobre dwa filmy o mistrzu Bruce'a Lee - Yip Man. Polecam