Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16
  1. #1
    Jestem początkujący i mam takie pytanie do doświadczonych graczy.
    Mianowice jaki sposób zarządzania pieniedzmi bedzie dla mnie najlepszy jesli posiadam konto pko inteligo z kartą pko express.

    Z tego co wyczytałem to chyba wygląda to tak:

    1.w oddziale banku wpłacam kase na konto (bez prowizji); czas transakcji(chyba mniej niż godzina)

    2.Z konta robie przelew środków na moneybookers ; czas (2-5 dni)

    3.Z moneybookers wpłacam do pokerroomu ; czas (kilka minut)

    4.Z pokerroomu wypłacam na moneybookers ; czas (2dni)

    5.Z moneybookers na konto bankowe ; czas (2-5 dni)

    6.Ide z karta do bankomatu i wyciagam pieniążki

    Czyli cały obieg zajmuje (7-14dni)

    Jak wy to robicie ( zależy mi na jak najszybszych transakcjach )
    Prosze o rade.
    Czy może to jest jedyny mozliwy sposób na najszybszy obrót kasy?

  2. #2
    Dołączył
    Oct 2005
    Przegląda
    Gliwice
    Posty
    262
    załóż sobie konto w INTELIGO (nie w PKO INTELIGO), do konta dostaniesz kartę, którą bedziesz mógł płacić przez internet, więc zarówno z wpłatami do pokerroomówjak domoneybookers nie będzie problemu, i będą natychmiastowe. Jeżeli zaś chodzi o wypłaty,to polecam NETELLER (coś jak moneybookers), do konta dostaniesz kartę bankomatową, dzięki której bedzieszmógł wypłacić pieniadze

  3. #3
    Dołączył
    Aug 2006
    Przegląda
    Kraków/Tarnobrzeg
    Posty
    341
    Ale zanim założysz konto w Netellerze to poczytaj na forum żale ludzi, którzy z niego korzystają. Ja Ci zdecydowanie polecam Moneybookers, tam przynajmniej sa jasne zasady i nie ma ukrytych prowizji. Kasa z MB do banku idzie nie dłużej niż dwa dni (przynajmniej w moim przypadku). Pozdro

  4. #4
    dzięki za rade czytałem troche o netellerze i jednak sie wstrzymam nrazie
    pozdro.

  5. #5
    Dołączył
    Oct 2005
    Przegląda
    Gdynia
    Posty
    2,100