Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Dołączył
    Feb 2005
    Posty
    162
    Jak wiecie jestem początkującym graczem,wpłaciłem drobne do jednego z pokerroomów i przez pare dni powiększyłem swój kapitał 5-krotnie(do 10$),grając na najmniejszych stawkach na stołach fixed.
    Postanowiłem spróbować swoih sił na stołach PL(swoją drogą na czym polega ten Pot Limit?bo nie udało mi sie skapować :roll: ),ludzie tam mieli duzo większy kapitał ode mnie i grali bardzo ofensywnie,ogromne raisy przed foldem,dużo blefów,do tego wszystkiego nie byłem przyzwyczajony.
    Denerewowało mnie to do tego stopnia iż częto kończyło się ta moimi all-in'ami(wchodziłem na stół z jakąs częscią kapitału,nie z całością).No więc to co wygrałem przez tydzień na fixed straciłem w 30 min na PL.Nie były to wielkie pieniądze,ale jednak boli.
    I zastanawiam sie czy każdy z was miał takie początki na tych stołach?
    Czy może mi po prostu pisane są stoły fixed,i mam sie więcej nie pchać na inne.I,jak wy macie sposób na takich szaleńców? bo z reguły było tak że call'owałem przed flopem,i pózniej pasowałem,nie widząc żadnych perspektyw dobrego układu,prawdopodbnie tak jak mój rywal stymże on preferował inną taktyke.
    Dzienx za przeczytanie moich biadoleń :wink:

  2. #2
    Dołączył
    Nov 2004
    Przegląda
    Białystok
    Posty
    301
    Pot limit-czyli maxymalnie mozesz podbić do wysokosci puli.
    Jezeli chodzi o przestawienie sie z fixed na pl czy nawet nl to dla mnie osobiscie jest bardzo ciezko;/.Nie moge zachowac dyscypliny i gram zbyt duzo rak ze srednimi kartami;/,a najgorzej jak jak troche wtopie i chce sie na siłe odegrac..oczywiscie skutek wiadomo jaki.

    pozdrawiam

  3. #3
    Dołączył
    Jan 2005
    Posty
    104
    musisz miec przede wszystkim duzo kasy zebranej na fixed zebys mogl trzymac tempo, tez sie tak przejechalem ;d

  4. #4
    Dołączył
    May 2003
    Posty
    522
    Ja przy przesiadaniu sie wlasnie na PL stracilem 17 $ w 3 minuty