Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 58
  1. #1
    Do³±czy³
    Nov 2005
    Posty
    386
    gram w pokera od ponad dwoch lat i co zauwazylem,, ze jak zaczynalem gre, mimo ze mialem mniejsze umiejetnosci niz obecnie,,, to sz³o mi wtedy znacznie lepiej,, ostatnimi miesiecy trudno mi jest cokolwiek wygrac,,,, niby poker online sie rozwija i nap³ywa coraz wiecej rybek a jednak coraz wiecej jest tez dobrych graczy,,
    tez odniesliscie podobne wrazenie, ze kiedys by³o latwiej wygrywac??

  2. #2
    Do³±czy³
    Jan 2006
    Przegl±da
    Roma
    Posty
    1,962
    ciezko powiedziec, bo ja gram od grudnia zeszlego roku i idzie mi coraz latwiej. zaluje wlasnie ze nie zajalem sie tym juz z 5 lat temu, tylko odlozylem temat na polke...

  3. #3
    Do³±czy³
    Jan 2004
    Posty
    1,849
    Witam,

    u mnie to samo, im d³u¿ej tym lepiej, i tym gorszych graczy napotykam. ALbo inaczej, tym ³atwiej wykorzystaæ s³abo¶ci innych, nowych/s³abych graczy.

    Pozdr
    warsaw

  4. #4
    Do³±czy³
    Apr 2006
    Przegl±da
    E³k
    Posty
    177
    Ja jak zaczynalem, to lepiej mi szlo niz teraz, przynajmniej cos wygrywalem. czym dluzej gram tym gorzej, nie wiem czym to jest spowodowane

  5. #5
    Do³±czy³
    Sep 2006
    Posty
    2
    Moze wynika to z tego ze zaczeliscie kiedys grac i potraktowaliscie pokera jako hobby( i slusznie ) . Ja gram troche, czasami cos wygrywam .. ale wiem ze nigdy nie bede wygrywal "milionow" w pokera

  6. #6
    Do³±czy³
    Jan 2006
    Przegl±da
    Roma
    Posty
    1,962
    nie mowie ze miliony, ale jak na kilka miesiecy powaznego grania to chyba wynik w okolicach 5K$ nie jest zly? moze mialem szczescie, a moze jednak gram calkiem calkiem, tym bardziej ze cala kase zrobilem od darmowych $$$ z freerolli.
    nie wiem tez jak bedzie kiedy przejde wyzej, do tej pory nie zagladalem powyzej 1-2$.

  7. #7
    Do³±czy³
    Oct 2005
    Przegl±da
    £ód¼
    Posty
    320
    warebel to bardzo dobry winik