Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    2
    Witajcie wszyscy, jest to mój pierwszy post tutaj i jeśli w złym dziale piszę, to proszę od razu o przeniesienie. Prośba nr 2 - jestem kompletnym laikiem, jeśli chodzi o pokera, więc również proszę o wyrozumiałość. Zalogowałam się tutaj, ponieważ potrzebuję Waszej dyskretnej pomocy
    wracając do sedna, mój chłopak często gra w pokera. ale zdecydowanie częściej on-line, w necie. Nie znam się na tym, dlatego proszę Was o pomoc. Wiem, że płaci jakieś wpisowe (?) żeby grać na necie, coś kiedyś wspominał, że są jakieś turniej w necie, gdzie trzeba opłacić jakieś wejściówki (?) żeby grać. I ja właśnie chciałabym mu opłacić takie wpisowe na jakiś turniej w necie i dać mu w prezencie, tylko zupełnie nie wiem jak się takie coś kupuje, gdzie i na jaki turniej warto wydać pieniądze?
    dlatego chciałabym Was prosić o pomoc we wskazaniu np. strony internetowej, gdzie mogę coś wartościowego opłacić dla niego? i czy to są wpisowe na konkretne turnieje czy można takie wpisowe w dowolnym momencie wykorzystać?
    z góry dziękuję za odpowiedzi, wszelką pomoc i wskazówki

  2. #2
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    Cebu City, Philippines
    Posty
    868
    Wplacic jemu za bardzo nie mozesz, depozyt na konto w "kasynie" moze zrobic tylko wlasciciel danego konta.

    Zeby zapisac sie do turnieju musisz się zalogować na daną platformę (np najbardziej popularna: pokerstars, na screenie ponizej), wybrać interesujący turniej i kliknąć Register. Musisz miec oczywiscie na danym koncie pieniądze na wpisowe

    Nie znajac danych konta chlopaka (logina hasła) ani nie zrobisz depozytu ani nie oplacisz wpisowego. Musialabys się spytac gdzie gra, co gra (wpisowe do turniejow to od 10 centów do nawet 10.000$) i dac mu kase a on sobie wplaci. Niespodzianki więc mu raczej nie zrobisz