Strona 43 z 43 PierwszyPierwszy ... 33414243
Pokaż wyniki od 421 do 429 z 429
  1. #421
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    12
    Za tydzien w piatek i sobote (8 i 9 kwietnia) bedzie final miesiaca
    zaczynamy o 19.00

    pula dodana ponad 4k zlotych

    kazdy moze przyjsc, nie tylko regularsi

    wpisowe 300+30 i 1x reentry, 30k stack
    pierwszego dnia levele 25min, a drugiego 30min
    w piatek gramy do konca 16. levelu albo az zrobi sie finalowy stol, w sobote dokonczenie
    Ostatnio edytowane przez Usurper ; 01-04-2016 o 17:43

  2. #422
    Dołączył
    Nov 2015
    Posty
    5
    Wiadomo coś o wakacyjnych rozgrywkach? Jest jakaś rozpiska?

    Mam nadzieję że w końcu dotrę na jakiś turniej

  3. #423
    Dołączył
    Nov 2015
    Posty
    5
    pon: wpisowe 30 + 5, 5R + 1A, 5000 stack, 20min levele (możliwość wygrania pakietu na finał PPS)
    wt: 45+5, 3x re-entry, 12000, 20
    śr: 20+5, unlimited R + 1A, 3000, 20
    czw: 65+5, 1x re-entry, 30000, 15 (darmowy drink Lucky River)
    pt: 140+10, 1x re-entry, 20000, 25
    sob: 30+5, 5R + 1A, 5000, 20

  4. #424
    Dołączył
    Mar 2007
    Przegląda
    Las Vegas
    Posty
    557
    Dziś finał miesiąca.
    250+ 2x re entry.Do 10 poziomu.
    30k startowy.
    30 min blindy.
    Dzień 1szy do poziomu 16.
    Finał sobota.
    Hit Casino.

  5. #425
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    5
    Ktoś wie, czy dzisiaj tj. 28.01.2017 rozgrywany jest otwarty turniej czy znowu jacyś prawnicy albo inni górnicy mają zarezerwowane??

  6. #426
    Dołączył
    Mar 2007
    Przegląda
    Las Vegas
    Posty
    557
    618552528 tel do Hit

  7. #427
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    5
    Dzięki. Zadzwoniłem - turnieju nie było. Dopiero o 1-wszego lutego ruszają. Ale ostatnio co chce się wybrać to prawnicy mają rezerwacje, no paranoja.

  8. #428
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    2
    Napiszcie ktoś jakie turnieje i czy codziennie bo się wybieram do Poznania za tydzień a słyszałem, że coś tam zawiesili na jakiś czas..

  9. #429
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    16
    Masz na fejsie wsYstko aktualnie. Wpisz hit casino poker czy hit poker. Takie dwa asy w miniaturce. Spoko opcja.