Strona 12 z 19 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 183
  1. #111
    Czyli boisz sie czegos, czy Cie to po prostu przerasta, ze nie potrafisz normalnie wyrazic swojej opinii?

  2. #112
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    3,074
    Ty masz rozdwojenie jaźni? Dwie różne osobowości i jedna nie wie, co druga pisała na forum? Kilka postów wcześniej napisałeś, że najwyraźniej jestem pracownikiem PS, a teraz, gdy to powtarzam, masz jakieś zastrzeżenia?

    Naprawdę END OF TOPIC dla mnie. Cieszę się Twoim szczęściem (wynikającym z przechytrzenia podłych oszustów).

    Powodzenia na nowej drodze życia.

  3. #113
    Hah zachowujesz sie jak szczur, ktory przyparty do muru ucieka gdzie popadnie. Nie potrafisz odpowiedziec na jedno proste pytanie? Nie umiesz wyrazic swojej opinii? Dziwne. Doprawdy smieszni z was goscie. Jak wczesniej sam napisales uwazacie sie za "ludzi z mozgami". Hmm w to nie watpie, ale w tym konkretnym przypadku, rozmiar ma jednak jeszcze znaczenie Pozdrawiam anonimowych kozaczków

  4. #114
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    3,095
    Od ilu rozdań/turniejów trwa to oszukiwanie Ciebie?

  5. #115
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    24
    Przeczytanie tego całego tematu było zabawniejsze,niż niejedna komedia

  6. #116
    Cytat Zamieszczone przez Woland Zobacz posta
    A jak mogę ocenić, jako ich pracownik? Odpowiedź jest absolutnie zajebista!
    LOL!

    Swoją drogą, next time, biorę 'popcorn i colę' To lepsze niż telenowela

  7. #117
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    3,074
    Cytat Zamieszczone przez Karoka Zobacz posta
    LOL!

    Swoją drogą, next time, biorę 'popcorn i colę' To lepsze niż telenowela
    Przeczytaj sobie wątek wacika o "czelendżu" - ponad 100 stron

  8. #118
    Cytat Zamieszczone przez Woland Zobacz posta
    Przeczytaj sobie wątek wacika o "czelendżu" - ponad 100 stron
    100 stron?!?! Zarezerwuję sobie więc jedną z nocy na poczytanie tej 'perełki' Swoją drogą, naiwna byłam wierząc, że nie można 'dobrze się bawić'na forum

  9. #119
    Cytat Zamieszczone przez Trias Zobacz posta
    Od ilu rozdań/turniejów trwa to oszukiwanie Ciebie?
    Od ok. 1500 turniejów.

  10. #120
    Kiwa - a tak obiektywnie, nie uważasz, że dramatyzujesz? Nie sądzisz, że złapał Ciebie najzwyklejszy downswing? Może zauważasz go tylko i wyłącznie na sitach, bo je po prostu grasz, absolutnie regularnie. Z doświadczenia wiem, że gdy ja byłam na downswingu, sama doszukiwałam się spiskowych teorii typu, 'a to rusek, więc jemu siada, a to faceci sprawdzają mnie częściej, bo jestem kobietą ( swego czasu miałam swoje zdjęcie w avatarze )' . Jak to się mawia 'tonący brzytwy się chwyta'...

    Reasumując, jaki cel, miałby pokerroom, aby nagradzać 'donków'? Co więcej, sama jestem donkiem i mnie niestety nikt za to nie nagradzał.. Piszę w czasie przeszłym, bo teraz gram rekreacyjnie, a grindowałam również SnG 18os 1,50$ i 3,50$.

    Może ciężko w to uwierzyć, bo wiadomo, że swoje słabości najgorzej się dostrzega, ale Twój mindset niestety poległ..

    Btw, nie odbieraj każdej odpowiedzi, która mija się z Twoim tokiem rozumowania, jako atak. Ja swoje przemyślenia piszę na podstawie własnego doświadczenia.
    Ostatnio edytowane przez Karoka ; 07-08-2013 o 13:44