Strona 1 z 35 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 341
  1. #1
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    3,072
    Ponieważ na forum i tak siedzę, a jedynym aktywnym tematem są brednie Wacika, to wrzucę też info o swoim kontrakcie, który właśnie rozpocząłem. Jestem w grupie 11 uczniów, którzy wspomagani przez 3 trenerów są na kontrakcie obejmującym zagranie 10k sztuk 180man SNG turbo. Zyskami dzielimy się z trenerami, w zamian mamy szkolenia oraz review hand history.

    Od czasu do czasu będę tu wpisywał postęp, a zainteresowani mogą zerknąć na sharka (zresetowałem się na starcie kontraktu):
    SharkScope - Online and Live Poker Statistics

    W tej chwili, po przekroczeniu 100 sztuk wynik to - 18BI.

    Istotnym ograniczeniem jest zakaz gry więcej niż 12 stołów na raz. Ja zawsze grałem więcej, ale czuję, że to ograniczenie wyjdzie mi tylko na dobre.

    Gdyby ktoś był zainteresowany, to chętnie podyskutuję o czymkolwiek związanym z tymi turniejami. Możemy analizować ręce, dyskutować o strategii, whatever.

  2. #2
    Dołączył
    Jul 2009
    Przegląda
    Valinor, Shire
    Posty
    633
    ja z checia poczytam o 180 osobowych sng, moglbys wrzucic ciekawsze spoty.

  3. #3
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    3,072
    Cytat Zamieszczone przez gandalfini Zobacz posta
    ja z checia poczytam o 180 osobowych sng, moglbys wrzucic ciekawsze spoty.
    Szczerze mówiąc, to takie trafiają się raz na ruski rok i to że są ciekawe wynika raczej z charakterystyki konkretnego przeciwnika, która zmienia nasze domyślne zachowania, niż z samych kart. Generalnie to po prostu matematyka i tyle.

    Ale postaram się czasem coś wybrać. W ramach kontraktu trenerzy robią filmy z review naszych HH, więc jeśli zatrzymają się na jakiejś ręce na dłużej, to wrzucę.

  4. #4
    sory zią ale czelendżu wacika to ty nie przebijesz
    tak czy siak - good luck

  5. #5
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    3,072