Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    24
    Cześć,
    Chciałbym zacząć znów grać po rocznej przerwie.
    Nie jestem totalnym nowicjuszem. Rozegrałem w sumie około 70k rąk SH mix NL2, NL4 i NL10. Radziłem sobie dość dobrze na NL2 i NL4, ale przez niecierpliwość, zły BR oddawałem wszystko na NL10 nie wspominając już o shotach na NL100...
    Wpłacam $100. Jak to dzisiaj wygląda, co grać z takim rollem? Na NL4 pewnie za mało, do NL2 nie chce wracać bo nie zniosę tego festynu.
    Ktoś może uskutecznia tutaj jakiś challenge w stylu "od $10 do $1000" i coś podpowie?
    Mam Holdem Managera, umiem z niego korzystać, naukę liczenia oddsów też mam już za sobą.
    Podsumowując... chciałbym dojść do etapu, na którym wypłacam $100 miesięcznie na drobne wydatki, nie uszczuplając zbytnio rolla. Mogę przeznaczyć ok.30h na grę w miesiącu. Potrafię grać na max. 6 stołach jednocześnie nic nie tracą z jakości gry. Grywałem już 8 i więcej, ale nie czułem się zbyt pewnie z taką ilością stołów. Mówię o krótkich stołach turbo.

    pozdrawiam

  2. #2
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    389
    Z takim rollem możesz spokojnie grać NL4, 25 BI spokojnie wystarczy, tym bardziej, że masz już jakieś doświadczenie. Tylko przestrzegam przed podejściem: gram, żeby wypłacać tyle a tyle. Mikro limity gra się, po to, żeby je przejść i dojść do jakiś sensownych stawek. Nastawiaj się raczej na naukę, podnoszenie umiejętności i prace nad mindsetem, jeśli masz z tym problem. Tym bardziej, że po takiej przerwie, Twoja stara gra niekoniecznie musi być wygrywająca*.

    *tak, nawet ma małpo-limitach

  3. #3
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    24
    Jaki winrate jest standardowy dzisiaj na NL4? 5bb/100, 10bb/100?
    Podnoszenie umiejętności - masz coś konkretnego na myśli? Jest kilka filmików na pokerstrategy, ale na kolana nie powalają...