Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Ostatnio oglądałem stolik finałowy EPT Grand Final w Monte Carlo z tego roku.
    Generalnie polecam, przede wszystkim ze wzgl. na gościa, który zajął trzecie miejsce i komentarze na temat jego gry.
    Ale moje pytanie dotyczy czegoś innego. W HU SB/D otwiera pre do 410 (przy BB 200) a BB folduje swoją rękę (jakieś słabe Ax off). W tym momencie TD coś tam zaczyna mieszać a komentatorzy mówią, że to był błąd bo nie wolno w takim spocie zrucić Asa. Nie na zasadzie, że to słabe tylko zabronione. Naprawdę jest taka zasada czy coś źle zrozumiałem?

  2. #2
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    3,098
    Chyba nie myślisz, że ktoś by taką kretyńską zasadę wprowadził? Oczywiście, że to była tylko taka figura retoryczna w wykonaniu komentatorów, którym się wydawało, że to był wielki błąd (ja tego zdania nie podzielam, ale w/e, nie znam się).

  3. #3
    Ok, masz rację. Zasugerowałem się tym co robi TD, a on tylko zwrócił uwagę, że kart do kamery nie pokazała. Na drugi raz obejrzę dwa razy zanim wrzucę takie pytanie

  4. #4
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    3,098
    Jedyna zasada, która nakazuje graczowi wykonać konkretne zagranie, jaką znam, to konieczność betowania nutsa na river z pozycją w turniejach. Pamiętam, że Darvin Moon raz na WSOP ME tego nie zrobił, bo chciał zobaczyć karty przeciwnika i dostał za to karę. Ale to ma uzasadnienie - utrudnienie współpracy między graczami. W HU oczywiście żadna współpraca nie ma sensu, a nawet gdyby, to decydowanie, jakie ręce gracz ma grać pre flop byłoby już zbyt daleko idącą ingerencją.

  5. #5
    Dołączył
    Jul 2009
    Przegląda
    Valinor, Shire
    Posty
    633
    Cytat Zamieszczone przez Trias Zobacz posta
    konieczność betowania nutsa na river z pozycją w turniejach