Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    29
    Witam serdecznie..
    Szczerze nie wiedziałem za bardzo jak zacząć ten wątek , z racji braku literackiego doświadczenia ale cóż , otóż Panowanie i Panie historia krotka i na temat gram od ponad roku nlh i plo poczatki zle gruby minus zanim ogarnelem temat duzo bledow wchodzenia wysoko itp itd.
    Minelo troche czasu po paru bustedach postawoniłem potrakowac sprawe poważnie.
    Depozyt 40$ i plo2 4-9stolików szło wyśmienicie 2tygodnie bez ujemnych sesji + 37BI, dodatkowo z racji wyrobienia punktow fpp i vpp = 100$ bonus . Bankroll ok 215$. Postawonilem wejsc shortem na stawki wyzej i spokojnie opanować level szło wmiare wmiare. troche minus czasem plus. i nadszedl ten dzien ok 2tygodnie temu. Do dzis obecnie - 70bi. Grane tylko w plo. najlepszy dzien - 20bi , dokladnie wczoraj. probowalem zejsc nizej to samo kazdy all in w plecy zaden draw nie wchodzi kicha total . Zmiana na nlh 30minut gry - 7BI.
    Generalnie co wchodze na stoliki jestem minus minus minus . powoli bankrol sie kurczy do rakebacku daleko, koncza mi sie pomysly zejsc nizej sie nie da zblizam sie do kolejnego bankructwa.
    Jakies pomysly?
    Prosze o porade

  2. #2
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    566
    Poker generalnie składa sie ze swingów. Maja je ci co przegrywają. Mają je ci co wygrywają i także ci co sa na zero.
    Jeśli ktoś ma większe swingi w dół, niż do góry to jest przegrywającym
    Jesli ktoś ma większe w góre niż w dół to jest wygrywającym.