Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15
  1. #1
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    274
    Chciałbym w tym roku wyrobić sobie ten status na pokerstars, w związku z tym mam pare pytań, mianowicie.

    Czy to prawda że Supernova daje 4800$ z bonusów i stellarów? Jeśli nie to ile daje?

    Gram 12 stołów na raz na 2 monitorach 24 calowych, sng 45man za 27$ mieszane z 38$(póki co shoty). Zakładam że możliwe jest wyrobienie tego statusu (;D) ile w paktyce powinienem grać jak rozkładać sesje (jestem studentem i w cale nie mam dużo czasu na granie) Jak rozłożyć to sobie w miesiacach żeby nie stać pod presja robienia 30k pktów w grudniu.

    Jakich swingów moge się spodziewać i jaki brm stosować, na chwile obecna mam 200bi, czy to wystarczy spokojnie?

    Inne rady od doświadczonych graczy, na co powinienem zwracać uwagę.

    Czy w ogóle opłaca się wyrabiać?

    Czy powinienem zwiększyć ilość granych jednocześnie stołów, granie na rakeback w moim wykonaniu odpada.
    Ostatnio edytowane przez Jakub W. ; 19-02-2011 o 18:45

  2. #2
    Dołączył
    Feb 2011
    Przegląda
    Mysłowice/Wrocław
    Posty
    6
    Czesc Jakub .Tak to prawda jest mnostwo bonusów i posiadanie Sp jest jak najbardziej opłacalne jest to bardzo duzy reakback,lecz ja popełniłem bład grajac na siłe,majac słaby dzien siadałem to stołów i grałem SNg,żeby zbliżyc sie to statusu co pod koniec roku poskutkowało bardzo duzym dowsingiem i poniosłem duze straty,wiec proponuje nie grac na siłe graj wtedy kiedy masz na to czas i ochote a zbiegiem czasu supernova sama przyjdzie .Graj dla siebie po kilku miesiacach zobaczysz czy dla Ciebie granie własnie tych sng jest opłacalne.pozdrawiam

  3. #3
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    210
    Wedlug mnie granie pod status powinno sie robic gdy grajac normalna swoja ilosc dziennie/miesiecznie wychodzi nam rocznie przynajmniej 120% zakaldanej potrzebnej ilosci VPP