Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21
  1. #1
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    11
    Czy można uzależnić się od pokera ? Co sądzicie doświadczeni pokerman' i ? Nie mam takiego doświadczenia, ale znam kumpla, który zerwał ze znajomymi i siedzi w swojej jaskini i poksuje bez opamiętania. Oby wyszło mu to na zdrowie. Czy są skutki uboczne stałego siedzenia i poksowania ? Będę wdzięczny za ciekawe , dojrzałe wypowiedzi od doświadczonych.

  2. #2
    Dołączył
    Apr 2009
    Przegląda
    Poznań / Koszalin
    Posty
    148
    Można. Są.

  3. #3
    Dołączył
    Feb 2009
    Przegląda
    krrrr
    Posty
    146
    lol to zależy ja byłem uzależniony swojego czasu i wyszedłem z tego.

    Problem polega na tym, że dopóki gra i wygrywa to jest ok - jeśli nie jest urodzonym mistrzem eliminacji wariancji i czytania statystyk to wtedy wyjdzie, czy jest uzależniony. W grze po 20 godzin nie ma nic złego, jeśli rzeczywiscie lubi to robić - to w końcu jego życie. Prawdziwe jaja zaczynają się przy bankrutowaniu i wszystko wychodzi na jaw

    Jeśli grałby po 20 godzin w szachy to patrzylibyśmy na taką osobę inaczej.

    Bardzo ważni są ludzie, ja wiem, że gdyby nie ludzie dookoła, którzy mnie motywowali do pewnych rzeczy to byłoby nieciekawie więc jeśli jesteś jego przyjacielem to staraj się jak najwięcej siedzieć w jego temacie i dowiesz się, czy ma problem, czy nie. On tego nie zauważy raczej na pewno sam.

    A tak poza tym to o co Ty pytasz? o kolegę co jest uzależniony, czy o to jak wyjść z tilta :P

  4. #4
    Dołączył
    Jul 2010
    Przegląda
    Oborniki Wlkp.
    Posty
    45
    mój kumpel ma problem z takim kolesiem, który gra za jego kasę i wchodzi w długi. niestety koleś unika kontaktu. to chyba uzależnienie. czy portal pokerzysta pomaga w wychodzeniu z uzależnienia ? czy można go odciąć od pokeroomów ?

  5. #5
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    5