Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
    Witam.

Zaczalem grac na Full Tilt, uzywam HM. Czy to jest mozliwe, ze przy szesciu stolach Holdem muli tak strasznie, ze nie da sie grac? Problem jest kiedy gram w kaskadzie, przy domyslnej wielkosci stolow zaczyna lagowac juz przy 4 stolach, przy 6 gra jest niemozliwa, ale kiedy przelacze na "tile", stoliki robia sie malutkie i wszystko smiga tak jak powinno. Mam cos z ustawieniami?
    Ostatnio edytowane przez walesa ; 26-10-2010 o 15:30

Przegląda
    Warszawa
    a może słaby komputer?

Komp napewno demonem predkosci nie jest, ale skoro radzil sobie przy wiekszej liczbie stolow na PS to i na FT nie powinno byc problemu. Jest po defragmentacji dysku, przeskanowany Spy bootem itd, czysciutki od trojanow i innych gadow. Problem jest napewno z ustawieniami. Moze ktos mial juz cos podobnego?

ja miałem tak, że przy 16 stołach się zacinał FT (na 100% to nie wina kompa), tzn. nic się nie działo, a poruszone okna stawały się "białe", wtedy wystarczyło w "ctrl + shift + Esc" i wyłączyć hud'a "zakończ proces" i zaraz wszystko śmigało i od razu dać HUD Options -> relunch HUD i pokazywały się statystyki ;>
    trochę denerwuje ale da się grac ;p

//średnio trzeba było tak robić 3 razy na 1h ;d

Dla wszystkich zainteresowanych wklejam maila z supportu rozwiazujacego moj problem w 100%

Hi,
    Can you make sure your Opacity slider in Hud options > Player Preferences> Appearance TAB is 100% to the right and also do the same for the mucked cards Opacity
    Also keep task manager running and have it sort by CPU in the Processes TAB and see what is using the most CPU when the lagging happens.

Try disabling as many programs as possible such as AHK scripts,Firewall, limewire,Mikogo etc and Antiviruses and if they cant be disabled make sure you add all these programs to the exceptions list such as HMhud.exe,DBcontrol panel.exe and holdemmanager.exe from the Holdem Manager folder aswell as any of the other programs that happen to be running, sometimes for example the antivirus/firewall etc scan every file thats been processed and it can slow things down so running with as few programs as possible.

Also going to control panel > Admin Tools > Event Viewer and copy and paste any description if there are any error or information events that coincide with the time of the lagging.

Go to Hud Options > Site Options and disable all the prefetch/track live hands options

Lastly make sure your graphics driver is up to date as this can make a big difference to lagging even with a brand new PC.
    FAQ - Hold'em Manager Poker Tracking Software :: How To Update Your Graphics Card Driver