Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Dołączył
    Apr 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    965

  2. #2
    Dołączył
    Mar 2006
    Posty
    1,341
    W sumie bardziej po bukach pojechali. Spodziewałem się gorszego.

  3. #3
    Dołączył
    Mar 2004
    Posty
    1,043
    Jak dla mnie artykuł pozytywny. Poker to sport, za granicą bardzo popularny, porównanie do tenisistów - sporo dobrego napisane. A że mało ma wspólnego z rzeczywistością to detal, grunt że ciepło o pokerze mówi.

    Sting

  4. #4
    Dołączył
    Apr 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    965
    Może i macie rację, niepotrzebnie chcę zobaczyć gdzieś 100% prawdy...

  5. #5
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    109
    Komentarze pod tym artykułem powalają na kolana:
    "smieszny polaczku, cale zycie oszukujesz? Ja gram w pokera online od dwoch lat, przeczytalem ksiazki i zaczalem zarabiac uczciwie. twoje smieszne kilkanascie kawalkow miesiecznie to mam za jeden turniej dziennie, a jak dobrze pojdzie, to nawet wiecej. sram na takich ludzi jak ty, ktorzy to w kazdej sytuacji szukaja miejsca na walki."
    "Nawet nie masz pojecia o czym piszesz. Wystarczy znac podstawy pokera i juz mozna zarabiac kilkanascie tysiecy miesiecznie."
    "Znam ludzi którzy grając w pokerstars kupili już mieszkania i luksusowe auta."
    "Łatwiej zarobić legalnie na grze w pokera. Coraz więcej turniejów jest oficjalnie organizowanych w naszym kraju. Wystarczy wpłacić niewielkie (oczywiście wobec spodziewanych wygranych) wpisowe i walczyć z innymi zawodnikami."

    Padłem ze śmiechu

  6. #6
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    2,317
    Cytat Zamieszczone przez StingnWo Zobacz posta
    Poker to sport...
    IMO to kompletna bzdura. Takie dorabianie ideologii na siłę. IMO poker to po prostu jedna z form inwestowania. Zresztą nie tylko moim zdaniem.

    Anyway ,artykuł jest dobry, bo wynika z niego, że w zasadzie wystarczy zasiąść przy pokerowym stoliku i już jesteśmy dobrze zarobieni.