Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35
  1. #1
    Dołączył
    Mar 2006
    Posty
    182
    Witam,

    chciałbym podzielić się takim oto spostrzeżeniem,

    zacząłem grać w pokera niedawno, zacząłem od lektury wielu artykułów dot. stołów, strategii, starting hands, bankrola itd. zagrałem wiele rozdań na play money.

    ja osobiście gram od kilku lat w brydża, gram w lidze więc jest to trochę bardziej poważne. Wiem jak wygląda trening brydżowy i pewne elementy chciałem przenieść na grunt pokera, ale do rzeczy.

    Zacząłem grać na niskich stołach - w UB 0.10/0.20 EUR w EXP - 0.05/0.10 $

    w UB szło mi lepiej.

    Staram się grać tight, nie wchodzę z byle czym, dobieram stoły gdzie jest duża oglądalność flopa przez graczy i takie tam inne wskazówki dla początkujących.

    I co zauważyłem:

    - ludzie na stołach z małymi stawkami z byle kartą wchodzą do gry, licytują na flopie czekając na turn i river, spośród 10 graczy 8 wejdzie do gry, 5 jest na turn a 3 na river, graja na totalne nuts na stole. Gracz tight czyli ja dostaje 2 asy, na flopie jakieś 3 blotki, turn kolejna blotka a na river AS, co się okazuje zazwyczaj, że jak na river as to ktoś ma straight'a.

    czy na stołach o wyższych stawkach gracze są bardziej powściągliwy, nie liczą tylko na szczęście i wtedy grając tight można liczyć, że jak ktoś wchodzi do licytacji to na prawde coś ma.

    czy gra na low stakes ma sens??


    Pozdrawiam,

  2. #2
    Dołączył
    Jul 2004
    Przegląda
    Las Vegas
    Posty
    1,154
    Na low stakes z dobra karta mocno podbijasz a slabi gracze i tak sprawdzaja (przez co popelniaja blad), na tym zarabiasz mimo ze w niektorych rekach uda im sie dociagnac. Na high stakes nie ma tak wielu slabych graczy przez co podbijajac mocno z AA i KK nie zostaniesz sprawdzony (i nie zarobisz).

    Podsumowujac im wiecej takich graczy o jakich piszesz tym lepiej, trzeba tylko to wykorzystac.

    Goral

  3. #3
    Dołączył
    Jan 2005