Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34
  1. #1
    Witajcie!
    Gram w pokera od kilku miesięcy i muszę przyznać, że jeszcze jestem fishem. Zacząłem od no-limit ale teraz chciałbym zacząć grać równieź gry z limitem. Wiem , że obie te gry różnią się od siebie znacznie w sensie strategii(istnieją rozdania w których w nl robi się np call a w limit rereaise jak to opisał Harrington).
    Dlatego proszę o podanie źródeł które pomogą mi się odnaleźć w nowej rzeczywistości pokera z limitem. Najleiej żeby były to książki ale materiałami z neta nia pogradzę.
    Szukam też analiz rąk gdzie pokazane jest jak konkretną sytuację rozgrywać w limit i w no limit
    Będę wdzięczny za pomoc

    Elemelek

  2. #2
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    181
    tu zdecydowana wiekszosc gra no-limit. Watpie ze znajdzie sie specjelista od limita.
    Raczej wiekszosc bedzie odradzac granie limita.
    Też go nie polecam. Pewnie dlatego, że kompletnie nie umiem go grać. Radziłbym nastawic sie na no-limit. wieksze zyski/straty, lepsza akcja.

  3. #3
    Dołączył
    Dec 2008
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    784
    Po prostu limita trzeba umiec grac czasami trzeba callowac z tym A high do konca :P

  4. #4
    Cytat Zamieszczone przez Oskarek89 Zobacz posta
    Po prostu limita trzeba umiec grac czasami trzeba callowac z tym A high do konca :P
    Oskarek wiem ze trzeba umiec grac, ja sie pytam JAK SIE NAUCZYC.

    Zdaje sobie sprawe ze wiekszosc forumowiczow to gracze no-limit ale ja bym chcial poszerzac horyzonty i poznawac inne gry niz tylko NL Holdem. Nie planuje grac wylacznie FL, chce sie tylko nauczyc jako tako grac zeby robic ogolny progres jako pokerzysta.

  5. #5
    Dołączył
    Nov 2006
    Posty
    796