Strona 1 z 12 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 120
  1. #1
    Dołączył
    Jul 2009
    Przegląda
    Łęknica
    Posty
    332
    Ogólnie w temacie plany i oczekiwania2010 napisalem ze chce zrobić 300$/600$/900$ zysku w poksa w jeden miesiąc Nie mam fioletowego pojęcia jak to zrobic wiec chce chcociaz te 300$ i jak to mi sie uda to juz bede happy dlatego proszę was o pomoc,nie chce zeby ktos lowil za mnie ryby chce tylko wedkepodpowiedział w co powinienem gracogolnie zeby bylo latwiej przybliże siebie jako "gracza" pokerowego

    W pokera gram od roku,TYLKO na pokerstars(nie wiem czemu tak wyszło,wydawał mi sie to taki sofisticated room i jakos mi sie spodobaloNie przeczytałem ani jednej pokerowej książki(kupiłem sobie harringtona TOMI ale tam jest tyle stron że ciężko mi to idzie,wszystko co ogarniam to zasługa tv,youtube,no i tego forumpierwsze $ zdobyłem we frellorach,oczywiscie raz dwa je przegrałem,potem kilka wpłat po 10$ i same plecy,w końcu zacząłem grać DON-y za 1.10 potem za 5.20 i doszedłem do 70 -80 $.Od razy WYPŁATA i allegro mojeKilka rzeczy z Allegro zawdzieczam tym DOnom ale szybko mi sie znudzilo to murowanie i zaczalem grac sit&go za 1.10(45 i 90 graczy) chyba nawet udało mi sie raz czy dwa wygrać...Biore udzial w wiekszosci turniejów dla polakow,czest jak mam troche hajsu na PS to gram MTT najczesciej za 3,30 lub 5.50 choc zdarzylo sie 16.50 bez sukcesow niestety

    Moim największym sukcesem jest to że patrząc na bilans wpłat i wypłat za 2009 rok jestem do przoduZłożyło się na to:
    -Gra w Donach za 5.20(multitabling) czasem 10.40(grałem ich tyle ze nawet udalo mi sie koszulke PS zamowic
    -Wyeliminowanie Janiaka z Malemana(zadziwiajace ze wiele osob jak cos wspomne o pokerze to mowi YHYM i praktycznie nie słucha a jak mowie JANIAK to taaaa..naprawdeeeeee ten z CO ZA TYDZIEN...)
    -2 miejsce w 7.70 180players(turbo)
    -2 miejsce w 4.40 180players( i kilka FT)