Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Jak zacząć ??

  1. #1
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    231
    Witam .

    Chciałem się spytać co bardziej doświadczonych czy zaczynanie gry od NL2 ma sens ?? Potrzebuje 50$ by zacząć ale czy jest to dobre rozwiązanie . Problem polega na tym że nie jestem całkowicie początkujący gram od około roku grałem prawie wszystko freerolle a później sng BI az do 100$ cash NL200 i PLO200 jednak wszystko to były shoty bez BM . Jednakowoż mam spore doświadczenie i sporo rozegrabych gier . Radze sobie nieźle ( przynajmniej tak uważam ) i zastanawiam się od jakiego limitu powinienem zacząć ( chce grać na PS )

    Co do mojego stylu to chyba tylko HU i 6 max wczodzi w gre bo jestem dość luźnym i agresywnym bardzo agresywnym graczem (AF>=4) a wiec czy zaczynać od NL2 czy może odrazu od NL5/10 ?? ( takie możliwości finansowe )

    Czy może grać jednak sng na początek a pózniej przejść na cash od NL25 ?? I jak to sie przeklada na czas ( jeśli chodzi o sng to mógłbym grać 180 turbo x6 1/2$ )

    Nie ukrywam że moim głównym celem jest cash i MTT jako dodatek

  2. #2
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    290
    Ciekawy post. Jak dla mnie to troche kosmiczny. Może niech cos podpowiedzą ci gracze z nl400. Jeśli jestes agresywny to na nl2 bedziesz pasował, ale nl10 nie powinno byc zle.

  3. #3
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    231
    Jak mowilem to byly shoty a nie prawdziwa gra mam pare dolcow to siup zaczynam jazde a moze sie uda i wyplacam na takiej zasadzie to bylo . Wiem ze to smiesznie brzmi ale to jest dosc popularna metoda czasem sie udawalo a czasem busto . Chce zaczac normalna gre z BM i zastanawiam sie czy powinienem jednak zmienic przyzwyczajenia i zaczac gre od najnizszych limitow czy moze jednak przeskoczyc ciut wyzej .

  4. #4
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    1,095
    wplac 80$ i zrob shota na NL400, jak wyjdzie to zostan na NL400, jak nie to wplac 80$...