Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    7
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa
    Ostatnio edytowane przez 4bet ; 15-03-2010 o 23:29

  2. #2
    Nie za bardzo to moje stawki, ale co tam

    wg mnie on zwyczajnie próbował kraść blindy (nawet najwiekszy murek czasem musi )
    W takim przypadku chyba jednak all-in pre, bo jego zakres bijesz spokojnie (nie piszesz nic o kolorach więc zakładam, że nie miał suited).
    Ale generalnie zasadniczo to ja jestem początkujący i mogę się mylić

  3. #3
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    1,505
    3bet jest jak najbardziej na miejscu, ale nie minraise do 725 tylko za pota.

    As played jak już dostałeś tego 4beta, to call jest IMO słaby. Albo AI, albo fold (ten drugi przypadek tylko, jeśli masz reada, że to rzeczywiście turbomurek, no i obstawiasz go dokładnie na AA)

  4. #4
    Dołączył
    Dec 2008
    Przegląda
    Mysłowice/Gliwice
    Posty
    2,880
    Ja tutaj gram 5bet push.

    Murowanie murowaniem, ale każdy potrafi miksować grę, gość sobie założył że ukradnie blindy i dąży do tego, jako że steal i resteal to super standard, to może myślał, że re-resteal będzie skuteczny.

    Nie widzę tutaj calla. Jak Aston napisał to jest fold/push z przewagą na push imo.
    Ostatnio edytowane przez anoxic ; 06-11-2009 o 13:27

  5. #5
    Dołączył
    Aug 2008
    Przegląda
    Breslau
    Posty
    1,244
    flat na 4beta bez sensu. Albo push, albo jezeli nie chcesz grac z nim o stacki pf to coldcall pre

  6. #6
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    256
    jakbyś zagrał push pre, to być go mógł przynajmniej opi****ić, że z'call'ował, ..a tak, po prostu Cię ograł;]

  7. #7
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    3
    Cytat Zamieszczone przez indigo Zobacz posta