Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
  1. #1
    Drodzy pokerzyści!

    Kilka miesięcy temu zwróciłam się do Was z prośbą o pomoc w realizacji mojego badania poświęconego pokerowi, potrzebnego do mojej pracy magisterskiej. Dziękuję wszystkim, którzy do tej pory zgodzili się pomóc. Potrzebuję jeszcze jednak dokłanie 16tu osób badanych aby móc liczyć wyniki. Proszę zatem jeszcze raz o pomoc.Poniżej załączam treść postu wcześniejszego. Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt bezpośredni. Z góry dziękuję i liczę na Was

    Zwracam się do wszystkich z gorącą prośbą. Jestem studentką ostatniego roku psychologii zarządzania i marketingu na SWPS we Wrocławiu i temat swojej pracy magisterskiej postanowiłam poświęcić pokerowi (jako że również jestem zapalonym graczem). Szukam w związku z tym osób chętnych do wzięcia udziału w moim badaniu, które polega na wypełnieniu kilku testów (nie zajmuje to więcej niż 20-25 min). Zaznaczam przy tym, że testy te są zupełnie anonimowe. Jeśli ktokolwiek byłby chętny i zechciał pomoć studentce pokerzystce w zebraniu wyników, których musi być pokaźna ilość to proszę o kontakt. Z osobami z Wrocławia chętnie spotkam się osobiście (czy to na turnieju czy zwyczajnie by przekazać test) reszcie mogę zaproponować wysłanie arkuszy listem na wskazany jakikolwiek adres, wraz z kopertą zwrotną i znaczkiem. Oczywiście udział w badaniu jest dobrowolny.

    Liczę na Was! Pozdrawiam serdecznie!

    Magda pokerzystka

  2. #2
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,163
    W razie czego jest jeszcze druga liga we Wrocławiu

    http://forum.pokerzysta.pl/dolnoslas...en-2009-a.html

    średnio przychodzi koło 50 osób...napisz w ich temacie, na pewno pomogą


    Dołącz do naszej akcji

    Poker to nie hazard - chcemy wyjścia pokera z szarej strefy! - Akcja na rzecz legalizacji pokera sportowego! Wejdź na stronę i poprzyj nas, oddając swój głos.
    Profli na naszej-klasie: Logowanie do nasza-klasa.pl.

  3. #3
    Dołączył