Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 53

Wątek: Draw do koloru

  1. #1
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    17
    Cześć,

    Jestem początkującym graczem (z tego co widzę czytając wasze posty w innych tematach to nawet nie umiem grać w tą grę ) wiec mam nadzieję że mi pomożecie zrozumieć jedna sprawę. Niestety nie pamiętam aż tak dokładnie mojego rozdanie ze wszystkimi pozycjami graczy ale wydaje mi się że nie jest to aż tak istotne odnośnie mojego pytania. Dlaczego w większości przypadków jak czytam o draw do koloru po flopie gdzie mam ok 36% trafienia zaleca się agresywne rozgrywanie tej ręki? Może najlepiej przykładem:

    Gram na niskich stawkach 0,05/0,10

    Dwóch graczy pełne stacki 10$, przeciwnik podbił preflop ja sprawdziłem.
    Na flopie trafiam tego drawa, w puli jest już 1$, Przeciwnik zagrywa za 1$ czyli (pod odds to 36% do ok 33% o ile dobrze to rozumiem) i właśnie co powinienem zrobić? Call czy Rise.

    Czy przy rise do 3$ i rerise ze strony przeciwnika do 9,5$ all in moje rozumowanie przedstawione poniżej jest prawidłowe?

    Musze dołożyć 6,5 zęby wygrać 20 czyli ok 32% przy odds 36% call jest właściwy.

    Czy rozegranie w ten sposób tej ręki jest właściwe?


    Pewnie napisałem to w najbardziej zakręcony sposób jaki mogłem ale mam nadzieje że pomożecie.

    Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

  2. #2
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    3,072
    1) "tę" grę, a nie "tą" grę
    2) Agresywne rozgrywanie draw? To jest semi-bluf, więc na pewno nie dla początkujących. Zapomnij o tym. Moja rada - call jeśli masz oddsy, fold otherwise. Rise never oprócz combo drawa, czy monster drawa jak kto woli - czyli OESD i do koloru jednocześnie