Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30
  1. #1
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    19
    Witam.
    Jestem początkującym graczem w pokera i aktualnie buduję swój bankroll. Dlatego chciałbym sprzedać 1M wirtualnych pieniędzy na Pokerstars za kilka dolarów. Jak ktoś chciałby kupić albo zna kogoś takiego to piszcie.

    Pozdrawiam.

  2. #2
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    19
    Już nieaktualne.

  3. #3
    Dołączył
    Jul 2006
    Przegląda
    Kraków
    Posty
    883
    tak z czystej ciekawosci ile kosztuje 1m play money ??

  4. #4
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    12
    Jest strona ktora odkupuje minimum 1mln play money, dokladnie nie pamietam jaka cena ale cos okolo 10$ za 1mln ..

  5. #5
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    19
    Dostałem za niego 4$.
    Ale są różne kursy.

  6. #6
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    12
    Jak dobrze pamietam, to na tej stronei za 1mln dawali 6-7$ ...

    Lepiej pograc freerolle i wygrac nawet wiecej niz meczyc sie i ugrywac to 1mln ..

    z ciekawosci , ile ci to zajelo czasu ?

  7. #7
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    19
    Zajęło mi prawie 3 miesiące, ale w lipcu dopiero zacząłem swoją przygodę z pokerem i pokerstars. Zaczynałem od stawek 1/2 i grałem ostrożnie a teraz już wiem, że na playmoney gra się ostro.
    Niby długo ale ostatnie 350k zarobiłem w nieco ponad 1h grając stawki 100/200 na 5 stolikach.

    Jakbym znów miał zrobić ten milion to teraz zajęłoby mi to max 2-3 dni po kilka godzin dziennie.

    Na dłuższą metę takie coś jest nieopłacalne, ale dla początkujących graczy, którzy nie chcą nic wpłacać to dobry pomysł na zbudowanie bankrolla i później granie w real na mikrostawkach.

  8. #8
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    12


    Czyli 3 stracone miesiace, przez ktore nic sie nie nauczyles, a tylko nabrales zlych zwyczajow ...