Strona 1 z 78 1231151 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 778
  1. #1
    Dołączył
    Jun 2006
    Przegląda
    Chrzanów
    Posty
    262
    Witam.
    Jestem początkującym graczem , przeczytałem 3 książki, pograłem trochę on-line , live - czytałem artykuły i wypowiedzi wielu graczy i postarałem się na sucho ocenić czy umiejętności odgrywają rolę w pokerze, a jak tak to w jak dużym stopniu.
    W moim mniemaniu o wyniku zarówno w krótkiej perspektywie jak i długiej decyduje w ogromnej mierze "szczęście" - umiejętności odgrywają znikomą rolę.

    Interesuje się matematyką - prawdopodobieństwami etc i z matematycznego punktu widzenia - nie da się wyników wykorzystać ,żeby poprawić swoje szanse i wygrane zarówno w turniejach jak i w cash game.

    Dodatkowo jestem zdziwiony wieloma artykułami na temat sposobów liczenia prawdopodobieństwa ,które w moim mniemaniu odbiegają od prawdy.

    Dla przykładu 22 vs AK - prawdopodobieństwa wygrania 22 jest inne w sytuacji kiedy gra się 1vs1 a inne kiedy najpierw się rozdaje 16 kart pozostałym 8 graczom i dopiero później losuje flopa - to nigdzie nie zostało uwzględnione.

    Proszę o wasze wypowiedzi i argumenty na temat umiejętności w grze pokerowej i tego gdzie one występują i jak można je wykorzystać ,żeby poprawić swoje wyniki. Ciekawi mnie czy ktoś poda argument, który mógłby przekonać mnie ,że szczęście jest marginalnym czynnikiem i grając "dobrze" można losowość wykorzystać na swoją korzyść. Zaznaczam, że zanim założyłem topic, bardzo dużo się naczytałem , ale nigdzie nie znalazłem przekonywujących mnie argumentów na rzecz hasła - "poker grą umiejętności"

  2. #2
    Dołączył
    Jan 2004
    Posty
    1,849
    Cytat Zamieszczone przez Rion Zobacz posta
    Dla przykładu 22 vs AK - prawdopodobieństwa wygrania 22 jest inne w sytuacji kiedy gra się 1vs1 a inne kiedy najpierw się rozdaje 16 kart pozostałym 8 graczom i dopiero później losuje flopa - to nigdzie nie zostało uwzględnione.