Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 65
  1. #1
    Drodzy pokerzyści!

    Zwracam się do wszystkich z gorącą prośbą. Jestem studentką ostatniego roku psychologii zarządzania i marketingu na SWPS we Wrocławiu i temat swojej pracy magisterskiej postanowiłam poświęcić pokerowi (jako że również jestem zapalonym graczem). Szukam w związku z tym osób chętnych do wzięcia udziału w moim badaniu, które polega na wypełnieniu kilku testów (nie zajmuje to więcej niż 20-25 min). Zaznaczam przy tym, że testy te są zupełnie anonimowe. Jeśli ktokolwiek byłby chętny i zechciał pomoć studentce pokerzystce w zebraniu wyników, których musi być pokaźna ilość to proszę o kontakt. Z osobami z Wrocławia chętnie spotkam się osobiście (czy to na turnieju czy zwyczajnie by przekazać test) reszcie mogę zaproponować wysłanie arkuszy listem na wskazany jakikolwiek adres, wraz z kopertą zwrotną i znaczkiem. Oczywiście udział w badaniu jest dobrowolny.

    Liczę na Was! Pozdrawiam serdecznie!

    Magda pokerzystka

  2. #2
    Dołączył
    Jun 2008
    Przegląda
    Kraków!!! a jak
    Posty
    371
    a ladna jestes ?

  3. #3
    heh a czy to ma coś do rzeczy? zresztą moje zdjęcie jest zawarte w profilu heh..

  4. #4
    Dołączył
    Jun 2008
    Przegląda
    Kraków!!! a jak
    Posty
    371
    no nie wpadlem na to,ale widze ze kolezanka daje rade i calkiem milo wyglaga,wiec jak cos to Kraków Cie ugosci na swojej ziemi,a co wiecej poddam sie twoim testom i dostaniesz taki material na temat psychologi w HU i nie tylko ze hoho,jesli tylko zechcesz wpasc osobiscie,bo ja ogolnie pomocny chlopak jestem buh

  5. #5
    Dołączył
    Jul 2009
    Przegląda
    Valinor, Shire
    Posty
    633
    chyba ściśnieniowany na cycki predzej niz pomocny... co, krakowianki niechetne?

  6. #6
    Swojego czasu napisałem studium psychologii pokerowej. A i od tego czasu przybyło doświadczenia. Mogę służyć cenną radą

  7. #7
    Dołączył
    Feb 2008
    Przegląda
    Wrocław