Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Jaki aparat?

  1. #1
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    528
    Witam. Jako iż jestem totalnie zielony w temacie aparatów, a chciałbym sobie jakiś zakupić by porobić jakieś zdjęcia na wakacjach to zwracam się z prośbą do Was o poradę. Przeznaczenie aparatu totalnie amatorskie(wakacje, koncert itp. itd.). Cena-nie mam pojęcia. Nie chce kupić jakiegoś taniego szajsu więc chodzi o jak najlepsze połączenie ceny i jakości. Myślę, że tak do 1-1,2k pln chociaż nie wiem czy to i tak nie za dużo jak na amatorskie przeznaczenie aparatu W każdym bądź razie czekam na jakieś sugestie

  2. #2
    Dołączył
    Apr 2004
    Przegląda
    katowice
    Posty
    4,233
    jezusie jak zobaczylem ten temat to myslalem ze potrzebujesz sluchowy...

  3. #3
    Dołączył
    May 2009
    Przegląda
    Zadupie(Kraków)
    Posty
    400
    Ja myślałem że ma krzywe zęby...

  4. #4
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    528
    LOOOL Pośmialiśmy się to teraz coś pomóżcie;D

  5. #5
    Dołączył
    Apr 2004
    Przegląda
    katowice
    Posty
    4,233
    poszukaj w temacie nasze foty tam szpecjalisty siedzą

  6. #6
    Dołączył
    Nov 2006
    Posty
    276
    Ja mam Fuji FinePix F100fd i jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim robi bardzo ladne zdjecia, a to przeciez najwazniejsze.

  7. #7
    Dołączył
    May 2009
    Przegląda
    Nowy Sącz
    Posty
    174
    Ja mam Fujifilm FinePix S1000fd. Nie jest to nic profesjonalnego, ale do domowych zastosowań robi całkiem przyjemne zdjęcia.

    Przykładowe zdjęcie zrobione tym aparatem:
    http://kornakiewicz.com/wroclaw/images/DSCF1404.JPG

  8. #8
    Dołączył
    Nov 2008
    Przegląda
    Malta
    Posty
    814
    Jeśli szukasz cyfrowej lustrzanki i jesteś amatorem to myślę, że wystarczy ci sony alpha 300. Cena jest dużo niższa od nikona d90 i mimo jasnej różnicy klas spokojnie mogę polecić ten aparat.

    Zalety:

    - duży (uchylny) wyświetlacz