Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Spraw kilka

  1. #1
    Dołączył
    May 2009
    Przegląda
    Nowy Sącz
    Posty
    174
    Witam,
    gram od kilku miesięcy w Hold'ema bardzo amatorsko. Jakoś 1 miesiąc temu wzięło mnie na granie przez sieć, ściągnąłem PokerStars, pogrąłem na wirtualnej kasie, potem freerolle Hubble's i Hawking's, trochę poczytałem w necie... ale ogólnie (jak się można było spodziewać) bez sukcesów. W związku z tym postanowiłem nieco udoskonalić swoją taktykę, poczytałem nieco więcej w necie i zaczęło iść trochę lepiej: wczoraj 10 miejsce w Freerollu dla polaków. Mimo wszystko, ciągle idzie mi bardzo słabo. W związku z tym mam kilka pytań:

    1. Czy ma ktoś do sprzedania używane książki o tematyce pokerowej (ze szczególnym uwzględnieniem Harringtona i innych przez was polecanych). Angielski również preferowany.

    2. Czy warto, przy niskim budżecie ogólnym (mam 17 lat i dużych dochodów brak), wpłacać w ogóle coś czy raczej ciułać bankroll na freerollach.

    3. Czy warto w ogóle brać się za pokera na poważnie? Jestem w stanie wygospodarować kilka(naście) godzin tygodniowo na granie, dokształcanie się etc. Docelowo chciałbym nieco dorobić do kieszonkowego.

    Pozdrawiam,
    perfectto

    P.S.
    Jeśli coś było, spamuje, jestem głupim n00bem etc. to po prostu to napiszcie, ew. dajcie linki do duplikatów

  2. #2
    Dołączył
    Dec 2008
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    784
    jak masz 17 lat to nie mozesz grac real money

  3. #3
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    23
    Jak juz bedziesz pelnoletni;p, to radze wykorzystac jakis no deposit bonus, dostajesz pieniadze na gre prawie bez zobowiazan(bo zeby wyplacic ja trzeba ugrac iles tam rak, badz wyrobic okreslona ilosc punktow).

  4. #4
    Dołączył
    May 2009
    Przegląda
    Nowy Sącz
    Posty
    174