Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Witam

  1. #1
    Dołączył
    Jun 2007
    Przegląda
    Gdańsk
    Posty
    190
    Chciałem się przywitać i uprzedzić, że będę zabierał głos w niektórych ciekawych dyskusjach pomimo tego, że praktycznie nie znam żargonu pokerowego poza niektórymi zwrotami. Swoja przygodę z pokerem zacząłem jakiś rok temu całkiem sam i przez przypadek. Dostałem jakiś spam, że mogę dostać 50$ za darmo do gry. No to wziąłem i tak już gram sobie od roku po parę godzin dziennie. Niestety na trochę innych roomach niż tutaj promowane(CDpoker, titan, party-poker) Wypróbowałbym jakis nowy więc chętnie się dowiem od którego z polecanych tutaj zacząc (kwestia bonusu jest decydująca )

    Nie znam i nigdy nie czytałem, żadnych książek ani poradników, nawet na żadnym forum nie bywałem, wszystkiego nauczyłem się sam, teraz trochę sobie tutaj poczytałem i muszę stwierdzić, że bardzo ciekawych rzeczy się dowiaduję więc pewnie spędzę tutaj więcej czasu.

    W pokerze najbardziej lubię adrenalinę i moment kiedy idę do bankomatu (a raczej szedłem bo jak wiadomo karta netellera już nie działa) po wypłatę Adrenalina wywołuje uśmiech na mojej twarzy, zaś wypłata na twarzy mojej żony która całkowicie zaakceptowała mój sposób zarabiania

    Cinsinatti KID - ten pseugonim przyjąłem bo marzy mi się, że kiedyś właśnie zagram taką grę którą będę mógł nazwać grą zycia i zakończyć po niej karierę. Chociaż mam nadzieję, że w odróżnieniu od mojego bohatera ja wygram
    Ostatnio edytowane przez Cincinatti KID ; 09-06-2007 o 19:17 Powód: zjedzona litera

  2. #2
    Dołączył
    Jan 2006
    Przegląda
    Łódź
    Posty
    753
    Witam na forum i zycze powodzenia
    W pokerze najbardziej lubię adrenalinę
    masz zapedy na hazardziste patologicznego ;d

  3. #3
    Dołączył
    Sep 2004
    Przegląda
    Near the Nutzz
    Posty
    1,083
    Cytat Zamieszczone przez Cincinatti KID Zobacz posta
    W pokerze najbardziej lubię adrenalinę