Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Kolor

Przegląda
    Poznań
    Witam!

Od razu mówię, że jestem początkującym. Czy kolor ma znaczenie w Texas Hold em?
    Miałem taką sytuację:
    Kolega z którym grałem miał:

Na flopie było: potem doszly:

Najwyższym układem dla mnie jest AA55K, dla niego także. Kto w takiej sytuacji powinien wygrać?
    Według mnie powinien być remis, on twierdzi, że kolor ma znaczenie i jego 5pik daje mu zwycięstwo.

Przeszukałem zasoby internetu, ale nie znalazłem odpowiedzi. Dlatego mój post tutaj. Odpowiedź z konkretnym linkiem bardzo mile widziana.

pozdrawiam

Przegląda
    Sopot
    Coś słabo szukałeś..
    W każdych nawet najbardziej podstawowych zasadach gry w texas hold'em znajdziesz że kolor NIE MA najmniejszego znaczenia.

W przytoczonej przez ciebie sytuacji jest remis i podział puli.

Przegląda
    Poznań
    Znalazłem bardzo dużo stron z zasadami, gdyby to było takie oczywiste bym nie pisał tego posta, prawda?
    Na większości stron nie ma słowa o kolorze. Tylko na jednej znalazłem zapis, że kolor nie ma znaczenia.

Czyli nie ma możliwości by kolor decydował o czymkolwiek, tak? Chyba, że o tym kto pierwszy rozdaje, ale wydaje mi się, że sposób wybrania pierwszego rozdającego nie jest aż tak ściśle ustalony.

Przegląda
    Warszawa / Luu
    Cytat Zamieszczone przez gregi Zobacz posta
    Tylko na jednej znalazłem zapis, że kolor nie ma znaczenia.

SAM JUZ SOBIE TU ODPOWIEDZIALES

W TEXASIE KOLOR NIE MA ZNACZENIA !!!

Przegląda
    Poznań
    Nie ma po co krzyczeć.
    Na jednej stronie znalazłem info, że kolor nie ma znaczenia a na dwudziestu pozostałych nie ma o tym żadnej informacji.

Miałem nadzieję, że na tym forum znajdują się ludzie, którzy są wstanie konkretnie odpowiedzieć, dzieląc się swoją mądrością...
    jradzioo: Ty nigdy nie zaczynałeś? Nie miałeś żadnych pytań?

Po co Ci linki, kolor w Texasie nie ma znaczenia.
    Licza sie za to kickery, na to uwazaj.