Witam . Chciałbym przedstawić moją historię wielkiego przekrętu w chilipoker. Wielu z Was zna mnie z pokera i forum, ponieważ gram w Texas Hold'em od 2004 roku. Grałem już w kilkunastu roomach na prawdziwe pieniądze i nigdzie mi się taka historia nie przytrafiła jak tu.
Opisuję tą historie, bo czuję się zawiedziony, oszukany i podejrzewam niezły wałek w systemie. Na chilipoker zacząłem grać jakoś od maja do dnia okradzenia mnie z kasy. Grałem tu ponieważ podobał mi się soft oraz od jednego z portali dostałem super ofertę na CashBack, który mi potem jeszcze podnieśli i to wszystko co było dobre. Ostatnim czasem, kilka dni przed okradzeniem konta zablokowali mi konto, ponieważ chcieli, żebym przysłał skan dowodu osobistego, bo może ktoś mi konto okraść i wymagają tego. Wysłałem więc bardzo szybko i patrzcie… dziwnym trafem zaraz zostało mi konto obrobione. Czy to przypadek czy jakiś wałek? Ale to jeszcze nic, konto nie zostało obrobione z kasy do jakiegoś gracza tylko do kasyna . Dziwne… to po co ktoś by się włamywał do pokera, żeby sobie pograć w kasynie?! Śmieszna sprawa, śmierdzi to na kilometry. Wielu z was może stwierdzić- tak cwaniak, poszedł sobie pograć w kasynie, kasę przegrał i teraz szuka głupich żeby mu forsę oddali. To powiem tak… room sam stwierdził, że było włamanie i kasę ktoś przegrał w kasynie. Dziwne, to ja wpłacam do romu moje pieniądze i chcę, żeby były bezpieczne, a tu takie coś złodziejstwo. Czułem się jakbym dostał w mordę, ale jakby tego było mało to dostałem drugi raz w mordę po tym jak room dal mi za to 100$ do wyrobienia (5.000 FPP i dopiero mogę to wypłacić) i to już jest kpina totalna.