Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22
  1. #1
    Dołączył
    Jan 2006
    Posty
    17
    Wiem ze pytanie jest dziwne bo czytalem posty i srednio kazdy chce kupic po ok 300 chipow. Jestem kompletnym amatorem w tej kwestii ale moj kumpel sie interesuje pokerem i na wieczor kawalerski chcialbm mu zrobic prezent-prawdziwy pokerowy zeton 11 gramowy najlepiej taki jak z kasyna w Vegas.
    prosze o kontakt
    dzieki

  2. #2
    Dołączył
    Mar 2004
    Przegląda
    Sopot
    Posty
    231
    Jesli chodzi ci o prawdziwe pojedyńcze żetony z Vegas zobacz tutaj:
    http://www.tyrusrex.com/

    http://www.oldvegaschips.com/1dollarchips.htm

    Stronki hobbystow,ktorzy zbieraja pojedyncze zetony z roznych kasyn,mozna tanio zamowic.pozdro.

  3. #3
    Dołączył
    Jan 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    185
    Taaa tylko ze przesylka w tym wypadku to sie wogole nie kalkuluje 8)

  4. #4
    Dołączył
    May 2005
    Przegląda
    Lublin
    Posty
    152
    http://www.celebpokershop.com/index....CT&productid=2

    Najladniejszy zestaw zetonow jaki do tej pory widzialem na necie.

  5. #5
    Dołączył
    Jan 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    185
    Ale cena tez ladna ale trzbe przyznac zestaw wyglada imponujaco

  6. #6
    Dołączył
    Nov 2004
    Przegląda
    LAS VEGAS,USA
    Posty
    5
    Ja Ci mogem wyslac z Las Vegas tylko z jakiego Casina,moze z ostatnich 2005 miszczostwach swiata pokier ktore odbywaly sie w LV w Casinie Rio

  7. #7
    Zestaw ladny, ale fajniejszym prezentem bylby zestaw zetonow z inicjalami.
    Wykonanie inicjalow na wszystkich zetonach nie jest drogie. Kosztuje kolo 5 centow sztuka.

    Pozdrawiam,
    Eryk.

  8. #8
    Dołączył
    Jan 2006
    Posty
    17
    Ja wiem i dziękuje za pomoc ale chodzi mi o jeden i obawiam się że koszt takiej przesyłki będzie znacznie przewyższał cenę tego żetonu. Ale jak byście mieli jakieś pomysły chętnie wysłucham. Dzięki.

  9. #9
    Witaj