Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1
    Dołączył
    Aug 2007
    Przegląda
    Wisła
    Posty
    80
    Proszę o Wasze przemyślenia, czy lepiej Wam idzie w turniejach, czy w grach stolikowych. Jestem początkującym graczem na expekt.
    W turniejach idzie mi dobrze, wygrywam sporo Sit and go o wpisowym 1-5 $, a w wielkich kilka razy dotarłem do finałowej dziesiątki. Kiedy jednak próbuję grać na stolikach, od razu tragedia. Zazwyczaj szybko wszystko przegrywam, nawet na najniższych stawkach. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje.
    Najprościej byłoby grać tylko w turniejach, ale jednak gry stolikowe mają niezaprzeczalny plus - można je przerwać w każdym momencie, nie trzeba się martwić przerwą w dostawie prądu, przyjściem gości, czy dzwonkiem telefonu stacjonarnego. Czekam niecierpliwie na Wasze opinie. To mój pierwszy post na tym forum, dlatego pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję, że będziemy się często spotykać na ekspekt. W ostatnim freerollu, w którym tam grałem, w finałowej piątce byli sami Polacy.

  2. #2
    Dołączył
    Jun 2006
    Posty
    727
    na stolikach sie gra inaczej niz w turniejach pozatym gra na stolikach jest trudniejsza

  3. #3
    Witam,