Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    116
    Mam problem z dyskiem C: praktycznie za każdym razem jak sprawdzam ile jest na nim wolnego miejsca, komputer ( w Total Commander ) pokazuje inną liczbę. raz jest to 100 MB, raz 130 lub 160, a czasem np 380. Generalnie to jest najmniejszy mój dysk, na którym są tylko pliki systemowe, windowsy i itp. Skasowałem ostatnio gierkę, która tam była i zostało po skasowaniu 1,3 GB. A nagle ni z ch...a ni z d...y na drugi dzień mam już tylko 400 MB wolnego, a za dwa dni już tylko 200 MB.
    To wszystko bardzo mało i tak, wiem, ale nie potrzeba mi tam dużo miejsca, bo mam go pełno na dysku D:. jednak musi go tam trochę być, bo zauważyłem, że jak jest go bardzo mało to są wtedy np. problemy z oglądaniem filmów z Youtube, które chyba chwilowo się downloadują na dysk albo coś, nie wiem, nie znam się. I niech mi ktoś wytłumaczy teraz, dlaczego k...a raz patrzę i mam 140 MB wolnego, a raz np. 250, albo 300.
    Co jest k...a grane ? Jakiś wirus może to być ? Mam NODa i wszystko już pokasowałem co było zainfekowane. jak to jest możliwe k...a mać, że nic nie zapisując ani kasując na C: ta pojemność się notorycznie zmienia. I przede wszystkim k...a dlaczego ja pi.....ę po zrobieniu 1,4 GB wolnego na drugi dzień mam tam tylko osrane 400 MB ?? Co to za bajery powie mi ktoś co jest ? Rozumiem, że może są jakieś systemowe pliki czy ch..j wie co jeszcze co może regularnie potrzebować miejsca w trybie temporary, ale kurwa chyba nie 1GB bezpowrotnie z dnia na dzień bez żadnych operacji z mojej strony !!!!

  2. #2
    Dołączył
    Aug 2009
    Przegląda
    Warszawa/Częstochowa
    Posty
    185
    Zainstaluj np CCleaner, przeskanuj nim dysk. Usunie to co niepotrzebne.

  3. #3
    300zl kosztuje dysk 1TB, problem z glowy.

  4. #4
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    116