Strona 9 z 14 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 133
    Wiem bo dużo rozegrałem turniejów i dużo widziałem i to co dzieje się na PS w normalnym livie nigdy nie miałoby miejsca.

Cytat Zamieszczone przez mat206 Zobacz posta
    Wiem bo dużo rozegrałem turniejów i dużo widziałem i to co dzieje się na PS w normalnym livie nigdy nie miałoby miejsca.
    Live też grasz 10k rozdań codziennie, że masz porównanie?

A co do obliczeń to poszukam Ci filmiku jak pewien pokerzysta z PS na podstawie swojej bazy danych obliczył ze jego ręce AK-AJ przegrały w turniejach w 50% z rękami A9-A6

Obiecałem sobie, że gadam z Tobą tylko do przerwy na PS. Przerwa minęła, więc kończę gadanie o bzdurach, bo obniżają mi znacznie efektywność gry. Zacząłem niedawno pracować nad swoją grą z dobrym graczem, więc wstyd by mu było pokazać na review jakieś idiotyzmy. Tak więc - drink nowy w dłoń i skupienie. Tobie życzę tego samego.

Nie ale co to ma do rzeczy? To że trzeba grać all in z A2 czy 46 bo to jest online?

OK więc powodzenia ja w turnieju micro 4.40 zapowiada się że będą płatne.

A można wiedzieć na jakich grach robisz te 10k rozdań dziennie?

Na zoom. NL10 jak narazie.

Cytat Zamieszczone przez Woland Zobacz posta
    Udostępnij swoją bazę. Bardzo chętnie zajmę się porobieniem z niej statystyk pod kątem domniemanych oszustw.
    Widze, ze dyskusja się trochę rozwineła . Fragment ze strony fuckpokerstars.com:

1,360,000 hands. That is how many hands we have tracked on PokerStars.com. We have been monitoring all-in situations at PokerStars.com for the past year and we have come to the conclusion that the games at this site are unfair and biased toward poor play. Read on to see our methodology.

How we tracked it:
    By using 15 different computers running PokerStars software and each monitoring five tournament tables at once, we were able to isolate nearly 1.4 million hands where two or more players were all in against each other preflop. These hands were then grouped into three categories: 80/20 (i.e. pair vs. pair), 70/30 (i.e. AK vs. AQ), and 60/40 (i.e. JT vs. 45). We broke these matchups down and analyzed each. After reviewing all hands, we would expect the higher of two pocket pairs to hold up 81% of the time and tie about 0.5%. We would expect a high card hand matching neither of the opponent's cards to hold up roughly 59% of the time, with about 1.1% ending in a tie. Finally, we would expect dominating hands to win 71% of the time with 1.1% ending in a tie. The margin of error for win percentages is +- 1.7%.

The results:

In coinflip situations PokerStars worked out as expected, with a tiny advantage to the pocket pair of roughly 1.5%.
    In 60/40 situations PokerStars worked out roughly as expected, favoring the weaker hand only .8% more often than expected, well within our margin of error.
    In 80/20 situations we saw a little bit of deviation. The smaller pocket pair actually won 26.3% of the time, and the higher pair winning only 72.7% of the time. This is a well outside of our margin of error by nearly triple!
    In 70/30 situations things get even worse. The lesser of the two hands wins a whopping 41% of the time, a full 10% more than it should! With more than 475,000 hands to analyze, this is more than a simple statistical anomaly. This is downright fradulent.

PS. Ostatnio miałem cudowne rozdania W 11 rozdaniach miałem 3xAA!!! w tym raz trafiłem seta, drugi raz karetę kilka rozdań wcześniej natomiast miałem 2xAK
    Ostatnio edytowane przez pokerface ; 20-11-2012 o 21:46

Zdarzało się że 3x pod rząd miałem AA