Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: nick w Expekcie

  1. #1
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    211
    dostałem nick numeryczny,chciałbym go zmienić na "normalny".jak to zrobić?

  2. #2
    Dołączył
    Apr 2006
    Przegląda
    Ełk
    Posty
    177
    Nie dostałeś tylko sam go zaakceptowales. Po wejsciu na nowy soft trzeba bylo wybrac nowy nick lub zaakceptowac ten numeryczny. Pewnie zaakceptowales.

  3. #3
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    211
    True
    ale nie sądziłem że to będzie aż tak uciążliwe przy kilku stołach

  4. #4
    kubulek nie ma zadnych przeszkod, azebys zmienil swoj nickname na taki, jaki uwazasz za sluszny. Wszystko co musisz zrobic, to wyslac maila na support.pl@expekt.com i w jego tresci podac stary nick, a takze ten ktory ma byc nowym.

    pozdrawiam serdecznie

  5. #5
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    211
    dzięki bardzo.
    pzdr

  6. #6
    nie ma za co, po to tutaj jestem

    mam nadzieje, ze Twoj nick jest juz zmieniony,

    pozdrawiam serdecznie

  7. #7
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    211
    witam
    przed świętami poprosiłem supporta o zmianę nicka.Jak długo będę musiał czekać na to?
    pzdr

  8. #8
    Dołączył
    Jan 2005
    Przegląda
    Bydgoszcz
    Posty
    33
    Cytat Zamieszczone przez Expekt_Expert Zobacz posta
    kubulek nie ma zadnych przeszkod, azebys zmienil swoj nickname na taki, jaki uwazasz za sluszny. Wszystko co musisz zrobic, to wyslac maila na support.pl@expekt.com i w jego tresci podac stary nick, a takze ten ktory ma byc nowym.

    pozdrawiam serdecznie
    Jednak jest to problem...i wydaje mi sie, ze obsluga z "Supportu" nie za bardzo potrafi sobie z nim poradzic...
    ...ponizej moja korespondencja dot. wlasnie zmiany nicku, ktory musialem zmienic z uwagi na nowy soft/siec Expektu...

    "Szanowni Panstwo,
    Pisze do Panstwa, gdyz zaniepokoila mnie sytuacja dotyczaca mojego loginu. Jestem Panstwa uzytkownikiem (Expekt.com) od przynajmniej 4lat...poker roomu napewno od min. 3. W ostatnim czasie przez jakis czas nie gralem w Panstwa poker roomie. Po tym okresie zauwazylem, ze nastapila powazna zmiana oprogramowania...prawdopodobnie przylaczyli sie Panstwo do innej sieci, prawda? Wszystko by bylo w porzadku, ale po zaktualizowaniu oprogramowania w moim komputerze poproszono mnie o zmiane nicku...dlaczego? Moj poprzedni nick: XXX, ktory mialem od poczatku byl przez Panstwa zaakceptowany, wiec nie rozumiem, dlaczego musialem dokonac jego zmiany?!Zalezalo mi na zalogowaniu sie do mojego konta, wiec musalem go zmienic, jednak nie odpowiada mi jego obecna forma: XXX123. Musialem go wpisac tylko po to zeby miec mozliwosc "dostania sie" do mojego konta.Czy istnieje mozliwosc edycji "nicku"?
    Rozumiem, ze w wiekszosci przypadkow nie ma takiej mozliwosci, ale to zmiany Panstwa oprogramowania/organizacji zmusily mnie do jego zmiany, aby bylo mozliwe zalogowanie sie do mojego konta. Jestem Panstwa klientem od kilk lat i bylby to wpanialy uklon z Panswa strony, jesli zezwolilibyscie mi na edycje moge obecnego nicku. Prosze o w miaremozliwosci szybka odpowiedz i przychulne podejscie do mojej prosby."

    Odpowiedz "Supportu":

    "Witam,
    Szanowny Kliencie, zmiana nicky byla wymagana prawdopodobnie w zwiazku z> tym, ze wsieci ipoker ktos juz wczesniej zarezerwowal sobie taki nick. Postaramy sie Panu pomoc w jego edycji. Prosze jednak przeslac nam w mailu trzy proponowane inne nicki przeslemy probe o zmiane tych danych na Pana koncie pokera. Prosze rowniez o zalaczenie Pana numeru ID gracza oraz user name w zakladach sportowych."

    Przeslalem e-mail z proponowanymi przeze mnie zgodnie z zyczeniem 'Supportu" nickami, na co otrzymalem odpowiedz, ktora mnie zaskoczyla:

    "Niestety nie jest mozliwa zmiana nicku na Pana koncie w pokerze jest nam niezmiernie przykro lecz jest to podyktowane wzgledami zabezpieczen systemu. Dziekujemy za cierpliwosc"

    Napisalem e-mail z prosba o wyjasnienie dotyczace zaistnialego "nieporozumieniana" (sam "Support" potwierdzil mozliwosc zmiany nicku we wczesniejszym e-mailu)...na co otrzymalem odpowiedz, ktora jeszcze bardziej mnie zaskoczyla...szczegolnie jej zakonczenie:

    "Witam,Szanowny Kliencie, przepraszamy za zaistniale nieporozumienie w przeslanej korespondencji. Jednakze wszystko zostalo juz Panu z naszej strony wytlumaczone. Jest to ostatnia wiadomosc do Pana w tej sprawie."

    ...najlepsze jest ostatnie zdanie...n/c

    Napisalem jeszcze e-mail z prosba o zamkniecie konta przez "Support". Wtedy otworzylbym nowe z preferowanym przeze mnie nickiem, na co otrzymalem zupelnie nie zrozumiala dla mnie odpowiedz, ze regulamin Expekt, z ktorym oczywiscie sie zapoznalem przy zakladaniu konta nie dopuszcza posiadania dwoch kont?!?!?!?...przeciez chcialem zamknac obecne, zeby miec tylko jedno...nowo otwarte, po zamknieciu tego, ktore jest teraz.
    Czy ktos moze mi wytlumaczyc cala ta sytuacje?
    musialem zmienic nick nie z wlasnej "inicjatywy", tylko z powodu zmian "organizacyjnych" expektu, zeby "spojzec" w moje konto...chcialem powrocic do poprzedniego nicku, a jesli to nie mozliwe, to otrzymac nowy, ktory by mi odpowiadal,a tu wyszla prawdziwa "troska" o klienta ze strony "Supportu" Expekt.


    "

  9. #9
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    1,287
    Jesli chodzi o support w Expekcie, to dla mnie totalnie lekcewaza oni wszystkich klientow i nie interesuje ich, jak dlugo grasz i jaki dokladnie jest Twoj problem. Wszystkich ludzi traktuja przedmiotowo, a udzielane przez nich odpowiedzi wygladaja tak, jakby kopiowali wzorce przygotowane na kazda okazje i wklejeli je do korespondencji z Toba - zadnego indywidualnego podejscia jak czlowiek do czlowieka...

    Podam przyklad - jakies pol roku temu zdenerwowalem sie na takie wlasnie traktowanie i postanowilem poprosic o zamkniecie konta, co zostalo wykonane. Powodem bylo zadanie przez nich przeslania kopii dokumentow kolegi, ktorego karta kredytowa wplacalem sos i oswiadczenia przez niego podpisanego, ze zgadza sie na uzywanie przeze mnie swojej karty w serwisie Expekt. Probowalem wytlumaczyc, ze wysylanie takiej ilosci papierkow jest tylko niepotrzebnym komplikowaniem sprawy - bez skutku.

    Teraz jednak stwierdzilem, ze chcialbym pograc od nowa w Expekcie i poprosilem support o odblokowanie konta. Przyszla odpowiedz, ze dopoki nie dostarcze tamtych dokumentow, nie odblokuja. Ja na to napisalem, ze juz mam swoja karte kredytowa i chcialbym, zeby mi jednak to konto odblokowali, bo mi na tym zalezy. I odpowiedz mnie zabila

    Napisali, ze musze w ciagu 24 godzin przyslac kopie karty kredytowej i dowodu osobistego, bo... UWAGA: BEDA MUSIELI ZABLOKOWAC MI KONTO!!!

    Po tej odpowiedzi dalem sobie spokoj z Expektem...

  10. #10
    Dołączył
    Jan 2005
    Przegląda
    Bydgoszcz
    Posty
    33
    Czyli widze, ze to nie jest tylko moje subiektywne odczucie...
    Najbardziej rozbilo mnie stwierdzenie:

    "Jest to ostatnia wiadomosc do Pana w tej sprawie."

    Czy tak "Support" traktuje swoich klientow?!

    ostatnio zwrocilem sie z prosba o pomoc do "Supportu" PS...gdybyscie widzieli forme w jakiej odpisali...czulem sie, jakby ktos napisal piosenke na moja czesc ...az milo sie czytalo...wszystko jasno i dosadnie wytlumaczone...moze sa tak dobrzy, a moze to moje wrazenie, ale wogole nie czulem "szablonu'...ktos poprostu staral sie rozwiazac moj problem...i w tym wypadku przewaga Expekt jesli chodzi o kontakt w ojczystym jezyku jest zniwelowana poprzez brak kompetencji "Supportu"...przepraszam, ale tak to nalezy nazwac.