Strona 90 z 94 PierwszyPierwszy ... 40808889909192 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 891 do 900 z 939
  1. Ok, czekam na odpowiedź w Twojej sprawie. Na razie proszę nie rób depozytu przez NETeller. pomoc@ jest nadal aktualna.

    pozdrawiam

  2. Ktoś tu sobie robi jaja? Wysłałem kilka maili, do angielskiego i polskiego supportu, tutaj moje wypowiedzi są ignorowane przez przedstawiciela, o co chodzi? Tak się dba w Celeb Poker o klienta?

    Jeszcze raz: nie dostałem maila z nowymi danymi, proszę o dostarczenie mi ich czy to na maila, którego podałem przy rejestracji czy przez prywatną wiadomość. Mój login na Boss Medii to "gumol_87"

  3. #893
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    21
    Tez nie wiem ile dokladnie powinienem czekac na odpowiedz. Ale poki co ani pomoc@celebpoker.com ani obslugaklienta@celebpoker.com mi nie odpisaly. Doczekam sie jakiegos dzialania w tej sprawie??

  4. Witam,

    Przepraszam, cały czas ich ponaglam w tej sprawie. Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości.

    pozdrawiam

  5. #895
    Dołączył
    Jul 2006
    Przegląda
    raciborz
    Posty
    70
    A cp z punktami FPP,które znikły!!!

  6. Cytat Zamieszczone przez gumol Zobacz posta
    Jeszcze raz: nie dostałem maila z nowymi danymi, proszę o dostarczenie mi ich czy to na maila, którego podałem przy rejestracji czy przez prywatną wiadomość. Mój login na Boss Medii to "gumol_87"
    Dane do logowania są takie same jak na Bossmedia. Podaj mi swój PIN na Bossmedia, po loginie który podałeś nie możemy odszukać Twojego konta. Sprawdzę jeszcze raz.

    Birofil: punkty FPP są już niedostępne.

    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Celebpoker_Polska ; 21-08-2009 o 14:35

  7. Nie znam PINu, nigdy go nie używałem przy logowaniu, tylko loginu i hasła. Może jesteście w stanie mnie zidentyfikować po mailu? Oto on: gumol (na) plusnet.pl

  8. #898
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    162
    pin otrzymujesz po zalozeniu konta,w liscie, dostarczonym do domu i jest on potrzebny np do wybierania wiekszej ilości cukierków....
    pozdrawiam

    btw, kiedy bedzie dostepna na stronie jakas strefa ogracza by dowiedziec sie ile mamy ugranego rake?

  9. PIN był na Bossie, teraz go nie ma ale po tym starym mozna i teraz weryfikować graczy. Już szukam po mailu, dam znać.

    pozdrawiam

  10. #900
    Dołączył
    Mar 2005
    Przegląda
    Nowy $acz
    Posty
    133
    Muszę to napisać. Polski support działa beznadziejnie. 19 sierpnia dostałem potwierdzenie przyjęcia mojego zapytania:
    "Drogi Graczu.

    Dziękujemy za wybór CelebPoker!

    Ten email został wysłany automatycznie aby potwierdzić otrzymanie przez nas Państwa pytania, prosimy na niego nie odpowiadać. Na Państwa pytanie odpowiemy w przeciągu 24 godzin.

    Jeśli mają Państwo inne pytania lub uwagi prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, który jest do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wszelkie uwagi prosimy przesyłać na adres

    Email: pomoc@celebpoker.com

    najlepsze pozdrowienia

    Zespół CelebPoker
    http://www.celebpoker.pl"
    Do dzisiaj nie dostałem żadnej odpowiedzi. Wysłałem również PW na forum też cisza. Szkoda słów na komentarz