Strona 56 z 94 PierwszyPierwszy ... 646545556575866 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 551 do 560 z 933
  1. #551
    Dołączył
    Jul 2006
    Przegląda
    Sokołów Podlaski
    Posty
    53
    Ja mam też mam ten sam problem. Rozmawiałem z tydzień temu z gościem na live czacie i obiecał sie tym zająć ale dalej nie mogę zrobić przelewu na kartę.
    Napisałem później dwa maile, ale na nie z kolei nie odpowiedzieli w ogóle.
    Chyba maja z tym problem bo gościu na live czacie pisał, że mają ostatnio wiele takich przypadków.

  2. #552
    Dołączył
    Jan 2006
    Przegląda
    Radom / Lublin
    Posty
    554
    Robił ktoś tak, że wpłacał kartą Netellera i wypłacał na tą kartę (nie na konto netellera tylko na kartę). Bez problemów poszło?

  3. #553
    Dołączył
    Aug 2006
    Przegląda
    PL
    Posty
    863
    ja kiedys probowalem wplacic karta to nie dalo rady

  4. #554
    Dołączył
    Nov 2006
    Posty
    276
    Nie polecam bankomatu pko bp w arkadii vis a vis peek and cloppenburg.
    Czesto jak chcialem wyplacic z karty inteligo to pisalo, ze bankomat nieczynny bo nie ma w nim gotowki.
    Wczoraj cos mnie podkusilo i chcialem wyplacic z niego pieniazki z pokera. Sciagnelo mi z konta pieniadze, ale bankomat nie wyplacil, bo nie bylo w nim dostatecznej ilosci gotowki.

  5. #555
    Dołączył
    Jan 2006
    Posty
    6
    Cytat Zamieszczone przez Josphef Zobacz posta
    Panowie, czy miał już ktoś z Was problem z płaceniem tą kartą w sklepie?
    Dwa dni temu odrzuciło mi transakcję, choć miałem wystarczającą ilość $$ na karcie, transakcja ma status declined.
    Na livechacie twierdzą, że potrącona kasa automatycznie wróci na konto. Czy ktoś z Was czekał już na taki zwrot odrzuconej płatności?
    Od momentu odrzuconej transakcji minęło ponad 6 tygodni i chyba muszę pogodzić się z faktem, że Global Wallet nie zwróci mi tej kasy. W międzyczasie trzy razy przypominałem się na livechacie. Dwa razy ten sam gość powiedział mi, abym cierpliwie czekał, bo kasa wróci automatycznie. Dwa dni temu rozmawiałem z inną osobą, która próbowała mi wytłumaczyć, że kwota transakcji o statusie "declined" nie jest potrącana z konta. Ciężko docierały do niego jakiekolwiek argumenty i fakty. Miał przesłać sprawę do odpowiedniego działu, ale do tej pory cisza. Na szczęście nie była to zawrotna suma, ale dziwi mnie fakt, że możliwa jest taka sytuacja w tego typu firmie.
    Może ktoś z Was ma jakiegoś maila bezpośrednio do odpowiedniego działu tej firmy, który może mi pomóc.
    Pozdrawiam

  6. #556
    Dołączył
    Jun 2006
    Posty
    1,496
    do pol roku wroci byl taki przypadek

  7. #557
    Dołączył
    Aug 2006
    Przegląda
    going to the HU city
    Posty
    975
    Panowie, przejrzałem cały wątek i mam 2 sprawy:

    1. zamierzam wypłacić np. 100 E czyli kwotę którą powinienem podjąć z bankomatu obliczam w następujący sposób:

    (100 -3) x kurs kupna= xxxPLN zgadza się??

    2. mam kartę w euro a neteller w usd. czy taki układ jest niekorzystny? czy powinienem zmienić to na jedną walutę? jeśli tak to na jaką?

    pozdro

  8. #558
    Dołączył
    Jun 2005
    Przegląda
    Stary Jaworów
    Posty
    143
    Cytat Zamieszczone przez sinobrody00 Zobacz posta
    Panowie, przejrzałem cały wątek i mam 2 sprawy:
    2. mam kartę w euro a neteller w usd. czy taki układ jest niekorzystny? czy powinienem zmienić to na jedną walutę? jeśli tak to na jaką?
    pozdro
    Żadna różnica

  9. #559
    Dołączył
    Nov 2005
    Przegląda
    Gdansk
    Posty
    582
    ad.1 tak

    ad.2 chyba moze byc niekorzystny bo musza ci to przewalutowywac a na tym z regoly sie nie zyskuje, ja mam euro/euro i nie narzekam

  10. #560
    Dołączył
    Nov 2006
    Posty
    100
    Cytat Zamieszczone przez Kwasss Zobacz posta
    Może pomożecie coś bo nie wiem już co jest grane karte dostałem z miesiąc temu zmieniłem pin, a w netellerze dalej widniała jako " wniosek w trakcie realizacji" pisałem do nich a oni mnie odsyłają do first-pay a ci do netellera czysty idiotyzm, a karta jak była nieaktywna tak jest nieaktywna co robić?
    Witam,

    mam ten sam problem, wyjaśniło się Wam coś w tej kwestii??

    Pzodrawiam