Dzięki chłopaki. Swoją drogą to niesamowite że po przesłaniu urzędowych dokumentów tak naciskają na ten rachunek skoro to tak prosta rzecz do podrobienia. No nic, jutro wyślę im rówież rachunek...
Pzdr
Dzięki chłopaki. Swoją drogą to niesamowite że po przesłaniu urzędowych dokumentów tak naciskają na ten rachunek skoro to tak prosta rzecz do podrobienia. No nic, jutro wyślę im rówież rachunek...
Pzdr
To jest własnie najsmieszniejsze w tym wszystkim , idziesz kupujesz 10 kondonow bierzesz fakture podajesz dane jaki chcesz i oni tak to weryfikują ,dobry tez jest skan umowy o prowadzenie rachunku bankowego
Witam
Można weryfikować adres za pomocą kodu, który przysyłają Ci pocztą na twój adres. Na swoim koncie MB zaznaczasz że chcesz aktywować adres drogą pocztową, a po otrzymaniu listu wpisujesz kod. Jest napisane ze przyślą go w 3-5 ale poczekasz na niego ok. 10.
Swoją drogą też dostałem takiego maila
Pozdrawiam
Hej, też weryfikowałem tak jak napisał kolega powyżej, przysłali mi na zarejestrowany adres list z kodem, który po wpisaniu aktywował większy limit. To było pod koniec zeszłych wakacji, nic im nigdy nie wysyłałem, nie wiedziałem nawet że jest taka opcja
Pozdro
ja wyslalem dokumenty z innym adresem lol I co najlepsze zaakceptowali
no i mam problem
juz dawno temu zwertyfikowalem konto MB droga listowna
i mialem juz kilka przelewow na konto bankowe
dzis sie loguje chce wyplacic kase a tu zonk chca wertyfikacji konta....
co najlepsze nie moge zrobic tego malego przelewu zeby dostac kod do konta bo wymaga tego kodu... a nie mam go
mial ktos juz tak ?
jaki jest email do suportu moneya? bo widze tylko pomoc tematyczna i adres zwiazany z bezpieczenstwem
Wyślij im przez stronę maila ze skanami to ci po jakimś czasie odblokują
Ja mam podobne przejścia z Neteller, nie podoba im się że w rachunku który im wysłałem dolne rogi są obcięte. Żeby jeszcze normalnie o tym poinformowali, a tak czekałem 2 tygodnie(gdzieś tam pisało że do 2 tygodni proces może zająć) i nic. Wysłałem do nich maila i dowiaduję się że ok ale rachunek nieczytelny i nie przyjmują dokumentów online. Patrze, adres wyraźny, wszystkie dane wyraźne, łącznie z adresem banku itd. No to piszę do nich że przecież wszystko jest widoczne, a dokument nie jest żadnym dokumentem online tylko skanem(to był skan wyciągu bankowego, obciałem dolną część bo nie wyślę im przecież stanu mojego konta i innych finansowych informacji). Wtedy napisali że muszą być 4 rogi widoczne -,- Troche to denerwujące zwłaszcza, że nie mam nic innego co mółbym im wysłać a na łaskawą odpowiedź czekałem 2 tygodnie i zanim dorwę skaner i jakiś inny papier to zajmie kilka tygodni, a potem znow nastepne tygodnie czekania zeby sie dowiedziec ze brzydki kolor -,-
Jednym slowem Neteller to gowno
uff, ulzylo mi, jest szansa ze nastepny mail do nich pojdzie jeszcze bez bluzgow :P
@ Lisek
Spróbuj puścić ponownie przelew z banku (ale nie żaden mTransfer!) np. 2 zł i powinno być Ok. Mi to pomogło i mogłem ponownie wypłacać.