Witam,
Nie chcę się zasłaniać tym, że to Bossmedia jest operatorem oprogramowania ale naprawdę jeśli występują problemy są one zgłaszane. Jednak 'schedule' jest tak ustawiony, że jakiekolwiek zmiany mogą być wprowadzone jedynie przy najbliższej aktualizacji. Dopiero wtedy błędy są naprawiane. Swoją drogą przydałby się dział gdzie odpowiadałby przedstawiciel sieci.
pozdrawiam
Darek
No na pewno przydałby sie taki dział.Ciekawe tylko kiedy bedzie nastepna aktualizacja,na Poker Galaxy tez byl poruszony ten temat i chyba za duzo sie zrobic nie da,najbardziej wkurza jak zamyka w czasie sesji polowe stolow na ktore sie czekalo troche czasu,ludzie niechetnie powracaja pozniej,a czekac znowu to strata czasu,wczoraj w czasie gry na 9 stolow 5 mi zamknelo i odechcialo mi sie grac i tak codziennie jest :/,zastanawiam sie jesli zagram all_in i wywali co z ewentualnie z wygrana ,czy BM odda kase,na szczescie takiego przypadku nie mialem,ale dwa razy wywalilo mnie bedac w rozdaniu,raz mialem JJ drugi raz 99.Wiem ze za to odpowiada BM a nie np.CP czy PG,mam nadzieje ze to bedzie przekazane dalej i w miare szybko zostanie to naprawione.
Dziś była jakaś aktualizacja softu i nie chcąc zapeszać... działa jak należy...
czemu w players area nie widac juz jaki zostal wyrobiony rake'a ? nie ma wogole takiego pola
eee.. a u mnie widać..
(przy logowaniu się na http://www.celebpoker.com/players)
a u mnie nic a nic wiec poczekam na interwencje szefa ; ))
Witam,
Z rakiem w strefie gracza już od jakiegoś czasu są problemy. Centrala wie ale teraz połowa ludzi jest na urlopie więc pozostaje czekać. Zawsze o rake można pisać pod pomoc@celebpoker.com
pozdrawiam
Darek
no ale wiadomo zawsze wygodniej sprawdzać w strefie gracza wiec czekamy na poprawą jakości świadczenia usług
w tym pokerroomie chyba nikt nie pracuje uzyskać jakąś odpowiedź od supportu graniczy z cudem