Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: 10000$ freeroll

  1. #11
    Może działają według zasady nie ważne jak o tobie mówią, ważne że mówią. Ale obciach.

  2. #12
    Dołączył
    May 2007
    Przegląda
    Szydłowiec
    Posty
    142
    Widze że zacna firma znów sobie jaja z ludzi robi teraz to że pan Ekspekt nie odpisuje na forum na posty to pikuś przy tym co wyczynili w dzisiejszym turnieju!!!! I co teraz paniczu z Ekspekta. Widze nadal robicie wszystko by zniechęciu graczy do siebie. Musze przyznać że mnie coraz bardziej do siebie zachęcacie słowny roomie pełen promocji dla wszystkich graczy... hehee

  3. #13
    Turniej O 20.55 Trzeba Jeszcze Raz Sie Rejestrować. Tym razem wystartował.
    Ostatnio edytowane przez BAMBARYLA ; 31-10-2007 o 18:55

  4. #14
    Dołączył
    May 2005
    Przegląda
    Kolno
    Posty
    130
    No to ładnie.Wszedłem o 20 i lipa.Turnieju nie było.Trzeba było przenieść na drugi dzień a nie za godzine.Jak juz macie przenosic to poinformujcie 2 lub 3 godziny wcześniej.

  5. #15
    z tego samego powodu nie grałem Thomas .

  6. #16
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    12
    powinni poinformowac o terminie przeniesienia EXPEKT-nieprofesjonaliści

  7. #17
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    5
    Dokładnie, powinni przeniesc turniej na nastepny dzien....

  8. #18
    Witam,

    Ze swojej strony przepraszam za zaistniałe problemy. Ze względu na dzisięjsze święto zamieszczam tylko informacje w języku angielskim.

    Dear customers,

    Yesterday expekt.com hosted a $10,000 Freeroll at 20:00 CET. Due to technical reasons, this tournament was cancelled just before the first hand was dealt. According to the network policy the buy-in + fee will automatically be refunded to the customers account. In a tournament were no customer paid a buy-in or lost any money, no refund will be given.
    Expekt.com promised our customers $10,000 of free cash and of course we will stand by your word. We restarted the tournament at 20:55 CET with the same customers entered in the tournament. The tournament table automatically appeared on the screen if logged in to the client. poker@expekt.com received around 150 emails which were all answered by 20:45 informing all customers about the restart of the tournament. I apologize for any inconvenience this may have caused you and I understand if you are disappointed.

    I ask customers that for any reason were not logged in to the poker client at the time of the restart and the customers who were not informed by our poker support team to contact poker@expekt.com. In the end of November we will give out $10,000 more in free cash and we will of course compensate the affected customers with a new tournament token (time and date to be communicated later).

    Again, I am very sorry if you are one of our customers that were affected by this.

    If you have any questions regarding this matter, do not hesitate to contact our dedicated support team.

    Best Regards,
    Sofia Edbom
    Poker Manager
    Expekt.com

  9. #19
    Dołączył
    May 2005
    Przegląda
    Kolno
    Posty
    130
    Tak wszystko pięknie ,a co z ludźmi którzy po jakimś czasie dostali się na stół (nie mając żadnej szansy się podwoić)?Zalogowałem się na ten turniej i o godz. 20 byłem zalogowany.Turniej się nie rozpoczął ,więc sobie wyszedłem z domku.Po 1,5 godz wróciłem i o dziwo turniej trwał w najlepsze.

    Nie chodzi mi o kase bo ona mnie najmniej interesuje ,a wyobrażam to sobie że to darmowy turniej.Bardziej mi chodzi jaki to jest szacunek dla klienta.Grywałem w wielu pokerroomach i takich akcji nie było NIGDY.Nie mam do Ciebie Expekt żadnych żalów ,ale do całej firmy.Reklamujecie się wszędzie pisząc ,że jesteście zaufaną firmą ,ale sami wiecie ,że tak nie jest.Zadbajcie o swoich klientów w taki sposób ,żeby oni wracali a nie rejestrowali się.Bo każdy taki wybryk z waszej strony traci waszych potencjalnych klientów.

    Bez urazy.
    Pozdrawiam.

  10. #20
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    109
    Ja wróciłem sobie o 21,45 i o dziwo jeszcze mi zostało 420 żetonów ha ha ale reszta miała dużo więcej- no i dobrze mi tak bo trzeba było się wylogować i już by niebyło problemu. A EXpextowi nie zależy na klientach w końcu mają ich dosyć - a to co kilku forumowiczów napisze jest jak kropla w morzu....... nie wpłynie na ilośc klientów - chyba że każdy z nas zacznie wysyłąć maile do swoich znajomych i tak łańcuszek się rozwinie... Pozdrawiam