Strona 28 z 94 PierwszyPierwszy ... 1826272829303878 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 280 z 933
  1. #271
    Jaki jest termin ważności tej karty (expired time)?

  2. #272
    Dołączył
    Jun 2006
    Posty
    1,496
    u mnie tylko rok

  3. #273
    Dołączył
    Dec 2005
    Posty
    7
    chodzi mi o to:

    2007-10-15
    09:26:51 am Gr jecka 80/102 Empik Foto 01 Warszawa PO 001 - Approved, verification only $24.83 $0.00
    2007-10-15
    09:26:50 am Gr jecka 80/102 Empik Foto 01 Warszawa PO 001 - Approved, verification only $24.73 $0.00

    Z tej samej transakcji są 2 liczby:
    - większa na czerwono (i ona się liczy w saldzie konta)
    - niższa na czarno

    i tak jest na razie za każdym razem (3 transakcje), z tym że
    ta dodatkowa opłata czy wyrównanie różnicuje się:
    - tu np poniżej 0.5%
    - innym razem ok. 2.5% (przy kwocie rzędu 200$)
    - innym razem ok. 1% (przy kwocie rzędu 1000$)

    zatem nie jest to żadna regularna opłata.
    Narzucający się typ, to że jest to wyrównanie różnicy kursu walut w czasie...
    Tylko czemu zawsze się zmienia na niekorzyśc?
    Napisałem do supportu ale on jakiś wolny..

    Ktoś może wie skąd ta różnica?

  4. #274
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    28
    Dla ścisłości to zmienia się także na korzyść. Mam już kilkadziesiąt transakcji kartą i z pewnością nie jest zasadą aby czarna liczba była zawsze mniej korzystna od czwrwonej

  5. #275
    Dołączył
    Jul 2005
    Posty
    215
    Mam takie pytanie bo napisalem do supportu support@first-pay.com jakis tydzien temu w sprawie brakujacego pinu. Zero odzweu z ich strony, czy ktos kontaktowal sie z supportem i czy dlugo czekal na odpowiedz??

  6. #276
    nie dochodzą do nich email'e z interii.moze to pomoże .pzdr

  7. #277
    Dołączył
    Apr 2005
    Posty
    198
    Odnosnie maili . Maile bez problemu dochodza z gmail.com ale tu jest zonk aby cokolwiek zalatwic trzeba korespondencjie robic w poczcie ktora masz podane na netellerku .Wyjscie jest takie ze trzeba np zalozyc poczte na gmail.com ale rownoczesnie zmienic na netellerku . Pozdr

  8. #278
    Dołączył
    Jul 2005
    Posty
    215
    Cytat Zamieszczone przez janek77 Zobacz posta
    nie dochodzą do nich email'e z interii.moze to pomoże .pzdr
    Masz racje, dokladnie mialem konto na poczta.fm, to to samo co interia, gdy zmienilem od razu otrzymalem odpowiedz. Dzieki za pomoc

  9. #279
    Dołączył
    Mar 2005
    Przegląda
    Szczecin/Manchester/Hong Kong
    Posty
    1,816
    wyplacalem pierwszy raz kase karta, wszystko bylo ok, oddaje mi karte, slysze jak przelicza gotowke i nagle wyskakuje ze transakcja niemozliwa do realizacji. wracam do domu kasy na koncie nie ma.. ponoc beda probowali cos z tym zrobic ale na razie zero odzewu.. bardzo udane pierwsze doswiadczenia

  10. #280
    Dołączył
    Apr 2005
    Posty
    276
    W bankomacie zabraklo kasy.

    Niestety tak dzialaja BANKOMATY, jak zabraknie kasy to informacja do firmy obslugujacej karte dojdzie za kilka dni (informacja , ze naliczono ale nie wydano gotowki).

    Wina po stronie banku, ktorego bankomat byl PUSTY.

    bye