Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 80
  1. #61
    Właśnie Igas....... gra w pokera to też ciężka i do tego bardzo stresująca robota hehe

  2. #62
    Dołączył
    Nov 2005
    Posty
    892
    No wiec jaki byl powod zablokowania konta ??

  3. #63
    Dołączył
    Nov 2005
    Przegląda
    Gdansk
    Posty
    582
    Cytat Zamieszczone przez TrojkaT Zobacz posta
    No wiec jaki byl powod zablokowania konta ??
    niech zgadne...

    Komputer sie pomylil

  4. #64
    przeprosiny przeprosinami, ale .... ja zmienilbym ten biznes na powazniejszy !

    pewnie w ramach zadosc-uczynienia dostaniesz ticket 5$

  5. #65
    Jak narazie nikt z supportu nie kontaktował się ze mną. Chyba moge zapomniec o jakimkolwiek bonusie z ich strony :/
    Ostatnio edytowane przez krzysiek_student ; 11-06-2007 o 08:23

  6. #66
    Witam,

    krzysiek_student, pan Robert jest w delegacji w siedzibie firmy, a jako ze zajal sie twoja sprawa i doprowadzil do bardzo szybkiego jej wyjasnienia, ufam ze zaraz po powrocie skontaktuje sie z Toba osobiscie, badz przez moja osobe i z pewnoscia zostaniesz poinformowany o wsztstkim, oraz o obiecanym 'bonusie'. prosze jeszcze o odrobine cierpliwosci i przepraszam ze trwa to tak dlugo.

    pozdrawiam

  7. #67
    Widze ze delegacja pana Roberta "troszke sie przeciaga".
    Pewnie wroci za rok :P .SPOKO
    Ostatnio edytowane przez krzysiek_student ; 22-06-2007 o 21:58

  8. #68
    Dołączył
    Feb 2007
    Przegląda
    Olsztyn
    Posty
    360
    No cos tutaj cisza w tej sprawie,jestem bardzo ciekawy jak to sie zakonczy.

  9. #69
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    1,287
    Cytat Zamieszczone przez Expekt_Expert Zobacz posta
    Witam,
    krzysiek_student, pan Robert jest w delegacji w siedzibie firmy, a jako ze zajal sie twoja sprawa i doprowadzil do bardzo szybkiego jej wyjasnienia, ufam ze zaraz po powrocie skontaktuje sie z Toba osobiscie, badz przez moja osobe i z pewnoscia zostaniesz poinformowany o wsztstkim, oraz o obiecanym 'bonusie'. prosze jeszcze o odrobine cierpliwosci i przepraszam ze trwa to tak dlugo.
    pozdrawiam
    Moja sprawa tez sie przeciaga...

    Wysylalem Ci na private message prosbe kilka dobrych tygodni temu i do dzis nie otrzymalem odpowiedzi, a nie za bardzo lubie byc ignorowany...

    Chodzi mi o sprawdzenie i odblokowanie mojego konta, poniewaz posadzanie mnie o jakiekolwiek dziwne oszustwa tylko dlatego, ze kiedys wplacalem kase za pomoca karty kredytowej kolegi, jest po prostu smieszne

    Teraz mam swoja karte i chcialbym sobie pograc od czasu do czasu na Expekcie, a jak na razie nie mam takiej mozliwosci.

    DZIEKUJE!
    Ostatnio edytowane przez INTELOWIEC ; 28-06-2007 o 01:57

  10. #70
    Witam,

    Intelowiec napisał
    Chodzi mi o sprawdzenie i odblokowanie mojego konta, poniewaz posadzanie mnie o jakiekolwiek dziwne oszustwa tylko dlatego, ze kiedys wplacalem kase za pomoca karty kredytowej kolegi, jest po prostu smieszne
    Otrzymałem informację od osób z supportu, że wpłaciłeś pieniądze kartą należącą do innej osoby i odmówiłeś przesłana skanów.

    Robert