Strona 1 z 37 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 365
  1. #1
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    19
    Witam wszystkich
    Chce Przedstawic Cala prawde o i4Poker badz tez o ludziach ktorzy tam pracuja.

    Dnia 22 Pierwszy raz w zyciu udalo mi sie wygrac 4000euro wplacajac 20e grajac ciagle w ruletke. Moja radosc byla ogromna tym bardziej ze dwa dni pozniej zglaszajac wyplate 3700e za pozostawione pieniadze poszedlem grac dalej i po kilku godzinach mialem znowu niezla wygrana Ponad 2500euro jednak od tego czasu zaczelo sie...i4poker zawiesli mi konto oraz -do tej Pory nie wyplacil drugiej wyrganej... ponizej przedstawiam Rozmowe z supportem z i4poker Ciekawy Jestem Co o tym myslicie ... zachecam bardzo do kopiowania i wklejania na innych Forach aby ukazac Prawde o I4poker
    Pozdrawiam
    (z ponizszych listow zostaly usuniete Tylko i wylacznie moje dane personalne cala reszta jest pozostawiona w oryginale )

    Ponizszy Text przedstawaim jako przestroge dla innych Graczy,
    Dnia 24-10-2007, Moj pierwszy list

    WITAM TO JAKIS SKANDAL I MEGA NIE PORZUMINIE JAK CZLOWIEK PRZEGRYWAL TO MOJE KONTO DZIALALO BEZ PROBLEMU I MOGLEM DALEJ WPLACAC JAK TRAFILY IS ESZCZESLIWE DNI ODRAZU BLOKUJECIE KONTO RZADAM POZADNYCH WYJASNIEN I O PROSZE O JAK NAJSZYBSZE ODBLOKOWANIE KONTA ODRAZU POPROSZE INFORMCJE CZ Z MOJA WYPATA KTORA ZGLISLEM PRZED ZABLOKOWANIEM KONT AI CO Z PIENIEDZMI KTORE SA NA MOIM KONICEE!!!

    Dnia 24 października 2007 Re i4poker

    Szanowny Panie,
    Uprzejmie dziękujemy za email. Nadmieniamy, że w chwili obecnej prowadzimy gruntowne śledztwo związane z Pana grą w naszym kasynie.Bardzo prosimy o zapoznanie się z paragrafami 17 i 18 Regulaminu kasyna.Cytujemy: i4poker nie bierze odpowiedzialności za niewłaściwe działanie komputera lub podejmowane przez Gracza próby uczestniczenia w Grach przy użyciu metod, środków lub sposobów innych, niż zalecanych przez i4poker.18. i4poker zastrzega sobie prawo do anulowania konta Gracza z jakiegokolwiek powodu i przesłania kwoty salda konta Gracza z chwili anulowania." W chwili obecnej nie jesteśmy Panu w stanie udzielić żadnych dodatkowych informacji. Ostateczne decyzje na pewno nie zostaną podjęte w dniu dzisiejszym. Nadmieniamy, że z chwilą podjęcia przez nas ostatecznych decyzji zostanie Pan natychmiast poinformowany emailem. Pozdrawiamy. i4poker support Piotr


    Dnia 25-10-2007 Re. Moja
    witam kiedy moge doczekac sie odblokowania Konta oraz wyplaty!! nie sa to male pieniadze wiec czekam na jak najszybsza wiadomosc.
    pozdrawiam
    Re i4poker
    Dnia 25 października 2007 14:16 "Support i4poker.com" <support@i4poker.com> Witam Prosimy skontaktować się z serwisem Moneybookers i wyjaśnić nie prawidłowości związane z Pana kontem. Jeżeli Moneybookers poinformuje nas że wszystko jest w porządku z Pana kontem to zrealizujemy pierwszą wypłatę. Pozostałe środki objęte są śledztwem i na bieżąco będziemy Pana > > > > > > > > > > > > > > informować o sytuacji Pozdrawiam i4poker support Adam
    Re.Moja
    Dnia 25-10-2007, czw o godzinie 14:30 ok juz jest wszystko wyjasnione z moneybookers prosze o przeslanie kwoty jaka zdeklarowalem > > > > > > > > > > > > > jezeli sa jeszcze jakies problemy z moim kontem prosze o przeslanie calaje kwoty jaka u panstwa wygralem
    Re. i4poker
    Dnia 26 października 2007 11:32 "Support i4poker.com" napisał(a): Szanowny Panie, Uprzejmie dziękujemy za email. Nadmieniamy, że wypłatę w kwocie 3700 EUR zrealizowaliśmy w dniu 2007.10.26 o godzinie W związku z awarią, która wystąpiła w dniu 2007.10.24 działająca wadliwie gra została wycofana. Bardzo prosimy o zapoznanie się z poniżej cytowanym paragrafem Regulaminu Kasyna: "6. Gracz uznaje, że i4poker nie bierze żadnej odpowiedzialności, ani bezpośrednio, ani pośrednio, za straty mogące powstać podczas korzystania z Kasyna przez Gracza. i4poker nie bierze odpowiedzialności w przypadku: (i) działania siły wyższej, (ii) anulowania gry z jakiejkolwiek przyczyny, (iii) awarii systemu komputera centralnego kasyna i4poker lub jakiejkolwiek jego części, opóźnień, strat, błędów lub pominięć wynikających z awarii jakiegokolwiek systemu telekomunikacyjnego lub innego systemu transmisji danych, (iv) wybuchu działań wojennych, buntów, zamieszek wśród ludności cywilnej, aktów terroryzmu, (v) działań rządu lub władz (w tym odmowy lub odwołania jakiejkolwiek licencji lub zgody), (vi) pożaru, eksplozji, powodzi, kradzieży, złośliwego wyrządzenia szkód, strajku lub blokady jakiegokolwiek typu." W związku z cytowanym powyżej paragrafem środki zostały zamrożone. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Email kończymy ponowną informacją o zrealizowaniu wypłaty w wysokości 3700 EUR w dniu 2007.10.26. Pozdrawiamy. i4poker support Piotr

    Re: Moja
    Dnia 26-10-2007, pią o godzinie 18:35 > > > > > > > > > > > prosze o podanie powodu anulowania mojego konta oraz przeslania kwoty salda mojego konta w chwili anulowania (2007.10.24 )
    Re.i4poker
    Dnia 26 października 2007 18:59 "Support i4poker.com" napisał(a): > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Szanowny Panie, > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Uprzejmie dziękujemy za email. Nadmieniamy, że temat został gruntownie > > > > > > > > > > omówiony w korespondencji mailowej i rozmowach na live czacie. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Pozdrawiamy. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > i4poker support > > > > > > > > > > Piotr
    Re. Moja
    Dnia 27-10-2007, sob o godzinie 11:20 +0200, Witam, nie wiem czy tamten list dotarl wiec pisz do panstwa jeszcze raz Nie uważam, że temat został gruntownie wyczerpany w korespondencji emaliowej. 1) nie podali mi Państwo dokładnej sumy wygranej w kasynie, jak również 2) powodu dlaczego moje konto zostało anulowane. A to wynika z § 18. Z Państwa emaila dowiedziałem się tylko, że: - moje środki zostały zamrożone - prowadzą Państwo gruntowe śledztwo związane z moją grą w Państwa Kasynie - gra została wycofana. Zadziwia mnie, dlaczego Państwo chcą przeprowadzać gruntowne śledztwo w związku z moją grą. Czy przeprowadziliby je Państwo w przypadku moich notorycznych przegranych? Chyba nie. Jeżeli powołują się Państwo na § 6 to na Państwa stronie powinna pojawić się jakaś informacja na ten temat. A takowej nie było. Uważam, że żadne z wymienionych w § 6 zakłóceń nie wystąpiło. Symulacja gry przebiegała prawidłowo, tzn.: obstawiałem wybrane liczby > > > > > > > > > i naciskałem przyciskspin;, maszyna losująca tj. ;koło do ruletki; losowała różne cyfry. Raz wygrywałem, raz> przegrywałem. > > > > > > > > > Gdybym nie trafił żadnej z postawionych liczb zabraliby mi Państwo pieniądze z powodu przegranej i mieliby Państwo rację. > > > > > > > > > Nie widzę, więc żadnych podstaw do zablokowania moich pieniędzy, jak > > > > > > > > > również mojego konta. > Wiadomo, Kasyna nastawione są na zysk (jak chyba każdy), ale czasami > > > > > > > > > zdarza się, że ktoś wygrywa i należy mu wypłacić wygraną, tak jest > > > > > > > > > bynajmniej w normalnych, uczciwych Kasynach. > > > > > > > > > Sądzę, że w przypadku każdej większej wygranej powołują się Państwo > > > > > > > > > na § > > > > > > > > > 6, 17 i 18, żeby tylko nie wypłacić pieniędzy. > > > > > > > > > > > > > > > > > > W związku z powyższym żądam: > > > > > > > > > - bezzwłocznej wypłaty 2550 euro > > > > > > > > > - oraz 20 euro bonusu + 30 euro za wyrobione punkty na koniec miesiąca > > > > > > > > > w Kasynie, czyli w sumie: 2610 euro.

  2. #2
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    19
    Re.i4Poker
    > > > > > > > Dnia 29 października 2007 11:52 "Support i4poker.com" napisał(a): Szanowny Panie Pragnę poinformować Pana, iż Pańskie żądania zostały przez nas > > > > > > > > odrzucone. i4poker nie ma obowiązku informować o wszystkich awariach > > > > > > > > technicznych - szczególnie, gdy występują one w sposób nagły, tak jak > > > > > > > > stało się w tym przypadku. Co więcej, szczegóły awarii objęte są > > > > > > > > tajemnicą handlową, której wyjawiać nam nie wolno. Pańskie konto zostało > > > > > > > > zamrożone, ponieważ istnieje wątpliwość co do uczciwości działań, które > > > > > > > > podejmował Pan w czasie gry. We wszystkich umowach, jakie zawierają z > > > > > > > > nami gracze zastrzegamy sobie prawo do podjęcia takiego działania w > > > > > > > > razie jakichkolwiek wątpliwości - potwierdzonych, czy też nie. Proszę > > > > > > > > jednak zwrócić uwagę na fakt, iż mimo tego, że takowe wątpliwości > > > > > > > > zaistniały, nie zamroziliśmy wszystkich Pańskich środków, wypłacając > > > > > > > > Panu równowartość tego, co wcześniej zdeponował Pan w naszym serwisie. > > > > > > > > Mam nadzieje, że zrozumie Pan iż w świetle zaistniałych okoliczności, > > > > > > > > został Pan potraktowany w sposób nader uczciwy. > > > > > > > > > > > > > > > > Pozdrawiam i4poker support Adam

    Re. Moja
    Dnia 29-10-2007 > > > > > > > Szanowny Panie Adamie, > > > > > > > Nadal nie rozumiem Państwa poczynań w stosunku do mojej osoby. W każdym emailu piszą Państwo coś innego. Raz jestem posądzany o oszustwo, raz zwalają Państwo na awarie wymienioną w § 6. > > > > > > > Widać miałem pecha, że wygrałem! > > > > > > > Od 24.10.2007 r. prowadzą Państwo śledztwo związane z moją grą w Państwa Kasynie. Z historii ewidentnie wynika, że nie za każdym razem wygrywałem, że podnosiłem stawki. Więc nie wiem o co Państwu w końcu chodzi. Chyba o nie wypłacenie mi wygranych pieniędzy. > > > > > > > Z tego wynika, że obowiązkiem Gracza jest tylko przegrywanie! Powinni Państwo taką informację zamieścić w regulaminie a w przypadku większej wygranej, że posądzacie Gracza o oszustwo. > > > > > > > Z § 6 wynika, że i4 nie ponosi odpowiedzialności, ani bezpośrednio, ani pośrednio, za straty mogące powstać podczas korzystania z Kasyna przez Gracza. Jak również nie biorą Państwo odpowiedzialności w przypadkach wymienionych w paragrafie § 6. > > > > > > > Zgadzam się z Panem, że szczegóły awarii objęte są tajemnicą handlową, której wyjawiać Państwo nie mogą. Pytam po raz kolejny jak to się ma do mnie? Wydaje mi się, że taka informacja powinna się pojawić na stronie i gra powinna być zablokowania. Ale tak nie było. Skąd mogłem wiedzieć, że jest jakaś awaria??? Nie jestem jasnowidzem! Symulacja gry przebiegała w końcu prawidłowo. > > > > > > > Z doświadczenia swojego jak i moich kolegów z różnych forum buchmacherskich wiem doskonale, że w przypadku wygranej inne firmy wypłacają bez problemu. I tego samego oczekuję od Państwa. Proszę o potraktowanie mojej osoby poważnie.

    Re.i4Poker
    Dnia 30 października 2007 14:03 "Support i4poker.com" napisał(a): > > > > > > > > > > > Szanowny Panie > > > > > > > > > > > > Trudno jest mi wytłumaczyć całą sytuację, nie mogąc wgłębić się w jej > > > > > > szczegóły. Niemniej mogę powiedzieć, że Pańska gra miała związek z ową > > > > > > awarią i dlatego właśnie konto zostało zamknięte. Świadomie, czy też > > > > > > nieświadomie, skorzystał Pan na wadliwym działaniu naszego > > > > > > oprogramowania. Powinien Pan zrozumieć, że mamy prawo odmówić wypłaty > > > > > > takiej wygranej, która w świetle posiadanej przez nas wiedzy nie > > > > > > została > > > > > > zdobyta zgodnie z regułami kasynowej gry (nieważne, czy działał Pan z > > > > > > premedytacją, czy też nie). Bardzo mi przykro, że to Pana spotkał taki > > > > > > los - zdarzyło się to pierwszy raz w historii działania serwisu i mam > > > > > > nadzieję, że ostatni. Nie mniej jednak, musimy pozostać nieugięci w > > > > > > naszej decyzji - środki na Pana koncie pozostają zamrożone, a Pańskie > > > > > > konto zamknięte. > > > > > > > > > > > > Z poważaniem, > > > > > > i4poker support > > > > > > Adam

    Re.Moja
    Dnia 30-10-2007, wto > > > > > Panie Adamie > > > > > Panskie slowo Przykro mi niestety 2610 euro mi nie odadza. Wygralem Je Uczciwie jezeli mieli panstwo awarie... > > > > > nie powinenem byl nawet o tym wiedziec Powinni Panstwo wycofac GRE z Kasyna, a wygrane pieniadze Wyplacic zgodnie z regulaminem i duchem uczciwego postepowania... tym bardzie ze to pierwszy przypadek!! Gralem z i4 poker juz jakis czas i mialem jak najlepsze zdanie ale moze dlatego ze duzo wplacalem i raczej przegrywalem w momenice wygranej zosjate oszukany... > > > > > prosze wziasc tez pod uwage ze Kasyna nie sa mi obce w team chalange bylem 8 i wiekscosc z poskiich zawodinkow to znajomi z roznego rodzaju serwisow... wszyscy do tej pory mieli najlepsze zdanie o i4poker i nie wierze w to ze kto kolwiek by odpucil > > > > > uczicwie zdobyta wygrana... Wiec Prosze byc swiadomym ze nie zrezygnuje z mojej Wygranej. wiec Poraz kolejny i juz Naprawde Zirytowany Prosze o wyplacenia CALEJ wygranej na konto moneybookers przypomne 2610 euro > > > > > pozdrawiam
    Re. i4Poker
    Dnia 30 października 2007 16:53 "Support i4poker.com" napisał(a): > > > > > > > Szanowny Panie , > > > > > > > > Dziękujemy za email. Informujemy, że wszelkie informacje zostały > > > > przekazane we wcześniejszej korespondencji. Nie mamy już nic do dodania > > > > w tej sprawie. Nasza decyzja o zamknięciu konta i zamrożeniu środków > > > > jest ostateczna. > > > > > > > > Pozdrawiamy. > > > > > > > > i4poker support > > > > Adam > > > >
    Re.Moja
    > Dnia 30-10-2007, wto o godzinie 19:36 napisał(a): > > > Szanowny Panie Adamie, > > > W dalszym ciągu nie rozumiem tej sytuacji. Pisze Pan: „Trudno jest mi wytłumaczyć całą sytuację, nie mogąc wgłębić się w > > > jej szczegóły. Niemniej mogę powiedzieć, że Pańska gra miała związek z > > > ową awarią i dlatego właśnie konto zostało zamknięte.” > > > > > > To na jakiej podstawie Pan twierdzi, że moja gra była nieuczciwa, jeżeli Pan nie może się wgłębić w jej szczegóły? Kto w takim razie może się w nie wgłębić? > > > Żądam więc przeprowadzenia dokładnego śledztwa. > > > > > > Czy w przypadku przegranej mogę także powoływać się na paragraf 6? > > > Chyba nie. Wydaje mi się, że Pana zachowanie jest trochę niepoważne. > > > > > > W regulaminie nie ma bowiem żadnego zapisu mówiącego o odpowiedzialności Gracza za straty (bo w tym wypadku wystąpiła strata Kasyna)Kasyna. > > > > > > „Świadomie, czy też nieświadomie, skorzystał Pan na wadliwym działaniu naszego oprogramowania. Powinien Pan zrozumieć, że mamy prawo odmówić wypłaty takiej wygranej, która w świetle posiadanej przez nas wiedzy nie > > > została zdobyta zgodnie z regułami kasynowej gry (nieważne, czy działał Pan z premedytacją, czy też nie).” > > > > > > Po raz kolejny pisze, że działałem w dobrej wierze. Skąd mogłem wiedzieć, że wystąpiła jakakolwiek awaria czy wadliwe oprogramowanie. Symulacja gry przebiegała prawidłowo. Przegrywałem i wygrywałem – to jest chyba normalne. > > > czekam na przelew na Konto Moneybookers > > > 2610 euro > > >

    Re.I4poker
    Dnia 30 października 2007 19:49 "Support i4poker.com" napisał(a): > > > Szanowny Panie, > > > > Uprzejmie dziękujemy za email. Podtrzymujemy nasze stanowisko, że nie > > mamy w tej sprawie już nic do dodania i decyzja o zamknięciu konta i > > zamrożeniu środków jest decyzją ostateczną. > > > > Pozdrawiamy. > > > > i4poker support > > Adam
    Re.Moja
    szanowny Panie Adamie, > > Wnioskuje z tego, że Pan nie ma żadnych argumentów. Posądza mnie Pan o oszustwo, a do dnia dzisiejszego poza bełkotem żadnych argumentów Pan nie przedstawił. > > To jest żenujące i nadaje się tylko na opublikowanie na forach polskich i zagranicznych ku przestrodze innych graczy.

    Re.i4Poker
    Dnia 31 pażdziernika 2007
    Całą sytuację starałem się wytłumaczyć na tyle, na ile mogłem w świetle tajemnicy handlowej. Gdybym postawił się na Pana miejscu z pewnością również uważałbym każdy z argumentów za "bełkotliwy" - jedynym, który do mnie by przemówił, byłoby zapewne wypłacenie pieniędzy. Proszę jednak spojrzeć na sytuację z punktu widzenia osoby bezstronnej - być może wtedy zrozumie Pan, iż staraliśmy się sprawę załatwić polubownie - o czym świadczy chociażby zrealizowana przez nas pierwsza wypłata. Dalsze kontynuowanie dyskusji rzeczywiście nie ma sensu; przedstawiliśmy - wedle możliwości - na czym polegał cały incydent, licząc na zrozumienie z Pana strony. Nasza decyzja pozostaje niezmieniona, temat zaś uważamy za wyczerpany. Z poważaniem, i4poker support Adam

  3. #3
    Dołączył
    Feb 2007
    Posty
    159
    wow ... gdzies czytalem, ze bossmedia oglosila slabe wyniki finansowe, pewnie postanowili sobie tak podreperowac bilans !!!

    ale tak generalnie to sie w pale nie miesci !!!

  4. #4
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    Cebu City, Philippines
    Posty
    868
    Jak dla mnie dno i żenada

    Różne maniany pokerroomy odwalały w stosunku do graczy ale i4poker przebił wszystko...
    Dobrze, że to tu zamieściłeś. warto opisać to również na innych forach.

  5. #5
    Dołączył
    Feb 2007
    Przegląda
    Poznań
    Posty
    392
    wow niezla faza, nigdy nie gralem na i4p i nie planuje skoro tak, btw masz jakies Hand (hmm game?) history, musiales miec naprawde niezlego farta zeby zarobic 1900%, sorry ze tak sie to skonczylo, chore

  6. #6
    Dołączył
    Feb 2006
    Przegląda
    Warszafka
    Posty
    366
    Pewnie gdyby utopił całe środki to system działał by poprawnie.
    Nie rozumiem jak mozna grac w ruletke ktora ma awarje ?
    Przeciez to powinno byc napisane, ze jest jakas przerwa techniczna czy resetowanie serwerow itp

  7. #7
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    Cebu City, Philippines
    Posty
    868
    Wiecie, może i mieli jakiś problem z softem. Ale to ich wina i z jakiej racji konsekwencje awarii ma ponosic gracz???

    Dla mnie to jest poronione myślenie, sami sobie strzelają samobója.
    Dlatego rozgłoś to gdzie się da, może odechce im sie takich praktyk i takiego traktowania graczy.

    PS Jutro albo pojutrze dostaniesz pewnie maila, że tajne śledztwo ich tajnych agentów wykazało, że to Ty coś majstrowałeś przy sofcie... Tajne bo oczywiście dowodów nie przedstawią...
    Ostatnio edytowane przez bilson ; 03-11-2007 o 12:37

  8. #8
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    1,287
    SLUCHAJCIE PANOWIE! Wszystko to, co tutaj przeczytalem, to jedna wielka zenada i w zwiazku z tym nalezaloby rozpropagowac cala ta sprawe wszedzie, gdzie tylko to jest mozliwe. Mysle, ze sa na forum osoby majace doswiadczenia z podobnymi oszustwami i ktore moga pomoc chlopakowi w odzyskaniu kasy. Dobrze, ze od samego poczatku nie gram na tego typu SCIERWACH, tylko wyplacalnych i godnych zaufania portalach...

  9. #9
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    12
    Nie probowales uzyc. argumentu, czy zwrocili takze przegrane osobom ktore graly w ta ruletke podczas wadliwego dzialania systemu?

  10. #10
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    1,505
    Ale idioci, "przyoszczędzili" te kilka tys. ojro, a straty związane z wycofaniem sie wielu graczy po tym incydencie z pewnością będą większe.

    No i zszargali sobie jeszcze markę.